آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موون پیک میت پاتونگ پوکت

هتل موون پیک میت پاتونگ پوکت
movenpick myth patong phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل موون پیک میت پاتونگ

چرا هتل موونپیک میت پاتونگ پوکت Movenpick Myth Hotel Patong Phuket

هتل موون پیک میت پاتونگ پوکت Movenpick Myth Hotel Patong Phuket)هتی پنج ستاره لوکس ومجللی می‌باشد.از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در ساحل پاتونگ واقع شده است. مرکز خرید جانگ سیلون به اندازه 1.4 کیلومتر و استادیوم بکس پاتونگ 1.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 

خدمات و امکانات هتل موونپیک میت پاتونگ پوکت Movenpick Myth Hotel Patong Phuket

مهمانان می‌توانید در مرکز اسپا، زمانی را با آرامش سپری کرده واستراحت کنند. علاقه مندان به ورزش می‌توانند در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش پرداخته و يا در استخر روباز آبتنی کنند.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
پرسنل آموزش دیده هتل در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور پوکت هستند. از امکانات کلی این هتل می‌توان به آسانسور، سالن جلسه، پارکینگ، فروشگاه، روم سرویس، لاندری، صرافی، ترانسفر فرودگاهی می‌توان اشاره کرد. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، چینی، تایلندی، کره‌ای ، آلمانی مسلط می‌باشند. طبق قوانین هتل سیگار کشیئدن در محوطه و تمام اتاق‌های هتل ممنوع می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل موونپیک میت پاتونگ پوکت Movenpick Myth Hotel Patong Phuket

هر کدام از 235 اتاق‌ دکوراسیونی مدرن دارند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق ، بالکن ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی ، دوش و وان جداگانه ، مواد شوینده و سشوار دارند.نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

اتاق لوکس کینگ با دسترسی به استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق کلاسیک کینگ با نمای استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت خانوادگی دو خوابه با نمای استخر
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو کلاسیک با نمای استخر
2 تخت یک نفره
فاصله هتل تا:
موزه معدن کاتو6 کیلومتر
باغ گیاه شناسی پوکت8 کیلومتر
باغ پارک9 کیلومتر
پارک سوان لوانگ9 کیلومتر
خانه چینپراچا9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موون پیک میت پاتونگ ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2