آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

هتل نووتل وینتیج پارک پوکت
novotel phuket vintage park Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

چرا هتل نووتل وینتیج پوکت Novotel Phuket Vintage Park

هتل نووتل وینتیج پوکت Novotel Phuket Vintage Park هتلی چهار ستاره در منطقه پاتونگ شهر پوکت واقع شده است. این هتل در ناحیه همیشه بیدار شهر پوکت واقع شده است و تا ساحل زیبای پاتونگ تنها 3 دقیقه فاصله دارد. این هتل سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. اسفینکس تئاتر ، اورینتالا اسپا و چهار مرکز شیرجه معتبر از جذابیت های این هتل است.

خدمات و امکانات هتل نووتل وینتیج پارک پوکتNovotel Phuket Vintage Park

پذیرش به صورت 24 ساعته در لابی فعالیت می‌کند و با روی خوش پاسخگوی تمامی سوالات و درخواست‌های مسافران می‌باشند لازم بذکر می‌باشد همه پرسنل به زبان‌های چینی، فیلیپینی، تایلندی، فرانسوی و انگلیسی مسلط می‌باشند. همچنین هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرنند.
برای مهمانانی که قصد برگزاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های جلسه در نظر گرفته شده و تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و فتوکپی و دستگاهATM وصرافی به منظور رفاه مهمانان فراهم شده است.

مهمانان می‌توانند در مرکز اسپا، زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی خوش بگذرانند و یا از خدمات کیلینیک صورت بهره ببرند؛ همچنین علاقه‌مندان به ورزش نیز در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش پرداخته و يا در استخر روباز و چهار فصل آبتنی کنند.
محل نگهداری چمدان‌ها، صندوق امانات، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی، شاتل برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، به همراه باشگاه، زمین بازی مخصوص کودکان فراهم شده است.

انواع رستوران‌ها و کافه‌های هتل نووتل وینتیج پارک پوکت Novotel Phuket Vintage Park:

رستوران دِ اسکوئر (The square) : در این رستوران غذاهای بین‌المللی برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌گردد.
کافه لابی: در کافه لابی می‌توانید میان وعده‌های سبک میل کنید.
ولولت پول (Velvet Pool) : این رستوران غذاهای بین‌المللی را برای وعده های ناهار و شام سرو می‌نماید و همچنین میان وعده های سبک دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل نووتل وینتیج پارک پوکت Novotel Phuket Vintage Park:

هتل نووتل وینتیج پوکت درمجموع 303 اتاق دارد. همگی اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند سرویس 24 ساعته اتاق، سرویس بهداشتی و سیستم صوتی و تصویری، چای ساز و قهوه جوش می‌باشند. چیدمان اتاق‌های این هتل ترکیبی از دکوراسیون تایلندی و مدرن است. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مناسب، اینترنت رایگان، سشوار، خدمات خانه داری، یخچال مخصوص نوشیدنی‌های بین‌المللی، یخچال، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، اتو، چای ساز، قهوه ساز، سرویس بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب می‌باشد.
اتاق سوپریور توئین
2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور کینگ
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره دولوکس
2 تخت یک نفره
اتاق خانوادگی با تخت کینگ و تخت دو طبقه
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دو طبقه
اتاق لوکس کینگ با دسترسی به استخر
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس کینگ
1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

پارک سوان لوانگ: 9 کیلومتر 
 باغ پارک: 9 کیلومتر
پارک اجتماعی ساحل کاتا: 9 کیلومتر 
ساحل پاتونگ:350 متر
ساحل کلیم:1.3 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی پوکت:24 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

 
امکانات و خدمات هتل نووتل وینتیج پارک پوکت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس سونا
سالن بازی کودکان سولاریم چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2