آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت

هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت
mai house patong hill Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت

چرا هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت 

این هتل پنج ستاره ی زیبا در یکی از تپه های ساحل پاتونگ واقع شده است. هتل مای هاوس پاتونگ پوکت هتلی لوکس و مجلل است که در دل این ساحل همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند . در واقع هتل مای هاوس از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخورداراست و در کمترین زمان به خیابان بنگلا می رسید.  هتل مای هاوس پاتونگ هیل با محیطی بسیار زیبا و معماری‌ای منحصر به فرد نمایانگر فرهنگ غنی کشور تایلند است.

خدمات و امکانات هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت

این هتل دارای محیطی بسیار زیبا و نمایی از غروب خورشید و طبیعتی بکر و دست نخورده می‌باشد. مبلمان در فضای باز می‌تواند بعد از یک ظهر گرم همراه با یک نوشیدنی خنک لذتی روزی خوش برای مهمانان به ارمغان بیاورد. کیفیت ارائه خدمات در این هتل لوکس و زیبا در بالا ترین سطح ممکن قرار داردکارکنان پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کنند و پاسخگوی سوالات و خدمات مهمانان با روی خوش می‌باشند. کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل  به زبان‌های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند و این ویِژگی خود به تنهایی یک مزیت برای این هتل پنج ستاره محسوب می‌شود.
 امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است. از بابت در دسترس بودن خودرو نیز نگران نباشید چرا که این هتل برای رفاه شما آپشن اجاره خودرو را نیز در نظر گرفته است. لازم بذکر است که در این هتل دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر هتل برای شما فراهم شده است تا بتوانید در طول سفر با دوستان خود در ارتباط باشید.
برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و آبتنی کنید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز و زمین گلف در هتل برای شما عزیزان فراهم شده است. علاوه بر مهمانان می‌توانید در مرکز spa ، زمانی را با آرامش سپری کرده و از انواع ماساژ های تایلندی بهر ببرید.
حمل چمدان به اتاق، خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، به همراه باشگاه، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان فراهم شده است

اتاق‌ها و امکانات مای هاوس پاتونگ هیل پوکت:

 این هتل در مجموع دارای 79 اتاق می‌باشد و هر یک از 79 اتاق مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود می‌باشد و در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام می‌دهند.
اتاق دولوکس دو یا دو نفره
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
استودیو خانوادگی
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دو طبقه
اتاق دو نفره گرند دلوکس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
حمام آبگرم گراند دلوکس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت خانوادگی
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دو طبقه
سوئیت MAI با دسترسی به استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
استودیو لوکس

امکانات و خدمات هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق آتلیه عکاسی روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات تور و بلیط آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ
سالن بازی کودکان گلف
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2