آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیوانا پلازا پوکت

هتل دیوانا پلازا پوکت
deevana plaza phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل دیوانا پلازا پوکت

چرا هتل دیوانا پلازا پاتونگ Deevana Plaza Patong Hotel 

هتل دیوانا پلازا پاتونگ هتلی چهارستاره در شهر توریستی پوکت می‌باشد و با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید.در منطقه پاتونگ شهر پوکت واقع شده است . هتل دیوانا پلازا در مرکز منطقه تجاری شهر قرار دارد. 

خدمات و امکانات هتل دیوانا پلازا پاتونگ Deevana Plaza Patong Hotel

از یک وعده غذایی در کافه پوکت لذت ببرید یا در آن‌ اتاق بمانید و از خدمات اتاق هتل (در ساعات محدود) استفاده کنید. تشنگی خود را با نوشیدنی مورد علاقه خود در بار/سالن رفع کنید. صبحانه قاره ای همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. رستوران غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد که در هر دو مکان آشپزخانه داخلی و خارجی انجام می‌شود. هتل دیوانا دارای یک آبگرم و 2 استخر آبگرم در فضای باز است. پنج گزینه ناهار خوری برجسته هستند. کارکنان هتل به زبان‌های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می‌کنند.
در این هتل یک مرکز تناسب اندام مجهز تعبیه شده است که این مرکز تناسب اندام مجهز در طبقه سوم واقع شده است که دارای چشم انداز زیبایی از شهر پاتونگ می‌باشد. مهمانان می‌توانند از تمام دستگاه‌های موجود استفاده کرده و از مربیان با تجربه ای که در این مکان مشغول به کار هستند بهره ببرند . برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و آبتنی کنید این استخر دارای کافه هایی در نزدیکی خود می‌باشد که میهمانان در زمانی که به شنا می‌پردازند می‌توانند نوشیدنی های خنک سفارش داده و لذت ببرند.
هتل دیوانا دارای رستوران‌های سرپوشیده و باز نیز می‌باشد که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به مهمانان  ارائه می‌دهد. انواع رستوران‌های هتل:
• رستوران PHUKET CAFÉ: در این رستوران صبحانه به سبک بوفه سرو می‌شود.
• کافه THE LOUNGE: از ساعت 10 الی نیمه شب نوشیدنی سرو می‌کند.
• کافه SUN BAR: در کنار استخر قرار دارد و نوشیدنی و اسنک سرو می‌کند.
• کافه ROOFTOP TERRACE: بر روی بام قرار دارد و نوشیدنی های متفاوت سرو می‌کند.
مکان بازی برای کودکان در هتل دیوانا پلازا پوکت در نزدیکی لابی واقع شده و تمام وسایل بازی برای کودکان و هم چنین استخر مخصوص کودکان را نیز دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل دیوانا پلازا پاتونگ Deevana Plaza Patong Hotel

این هتل 249 اتاق دارد که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند دارد این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق ، بالکن ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی ، دوش و وان جداگانه ، مواد شوینده و سشوار دارند.نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها: 

Deluxe Room
Premier Room
Family Suite
Deluxe Suite

فاصله هتل تا:

ساحل نوپارات تارا - 0.6 کیلومتر / 0.4 مایل
ساحل آئو نانگ - 0.9 کیلومتر / 0.6 مایل
استادیوم بوکس آئو نانگ کرابی - 2 کیلومتر / 1.2 مایل
خلیج پای پلونگ - 2.3 کیلومتر / 1.4 مایل
آئوفای پلانگ - 2.3 کیلومتر / 1.5 مایل
کوه روح - 6.1 کیلومتر / 3.8 مایل

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان 

امکانات و خدمات هتل دیوانا پلازا پوکت ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا
سالن بازی کودکان گلف سولاریم
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2