آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آندامان سوییتس پوکت

هتل آندامان سوییتس پوکت
andaman beach suites Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل آندامان سوییتس

چرا هتل آندامان سوییتس The Andaman hotel 

هتل آندامان بیچ سوییت پوکت هتلی چهار ستاره  و زیبا در معروف ترین ساحل در جزیره، ساحل پاتونگ قرار دارد که هتل در حدود 150 متری ساحل پاتونگ واقع شده است. هتل اندامان بیچ سوییت پوکت واقع در 153 متری از ساحل پاتونگ است همچنین هتل اندامان بیچ سوییت پوکت در کنار دریاچه ی اندامان است. 

خدمات و امکانات هتل آندامان سوییتس The Andaman hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل مسلط به تایلندی و انگلیسی می‌باشند که خود یک مزیت برای این هتل چهار ستاره محسوب می‌شود. لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ اختصاصی داخل مجموعه  برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
می‌توانید برای شنا به استخر روباز بروید و آبتنی کنید  و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز و زمین تنیس در هتل برای شما تعبیه شده است. علاوه بر استخر هتل در مرکز اسپا ، می‌توانید زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی خوش بگذرانید. رستوران سوئیتز "Suites Restaurant"  تنوعی از غذاهای تایلندی و بین‌المللی ارائه می‌کند. در بار "Lobby"  و بار کنار استخر نیز می‌توان از سرو انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات لذت برد. از دیگر خدمات این هتل چهارستاره می‌توان به صندوق امانات، سالن کنفرانس، اعلام حریق، فضای سبز، خشکشویی، نگهداری بچه، ترانسفر فرودگاهی، سالن ملاقات، دربان اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آندامان سوییتس The Andaman hotel

اتاق‌های هتل دارای مبلمانی کلاسیک و چوبی می‌باشند. در هر 145 اتاق یک تلویزیون ال سی دی، گاوصندوق، یک چای‌ساز و یک قهوه جوش، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار وجود دارد. اتاق‌های هتل آندامان دارای انواع گوناگونی می‌باشد. اتاق‌هایی با منظره شهر، اتاق‌هایی با منظره دریا، اتاق‌های لوکس با منظره دریا و سوئیت‌های خانوادگی که هرکدام شامل دو اتاق خواب هستند و چهار فرد بزرگسال میتوانند در این سوئیت ها اقامت داشته باشند.

فاصله هتل تا:

فرودگاه بین المللی پوکت: 14.3km

مرکز خرید جانگسیلون : 15 دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل آندامان سوییتس ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2