آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرمار ریزورت پوکت

هتل آرمار ریزورت پوکت
r_mar resort Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل آرمار ریزورت

چرا هتل آرمار ریزورت R_Mar Resort Hotel

هتل R-Mar Resort  یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر پوکت واقع در کشور تایلند می‌باشد. این هتل سه ستاره امکانات رفاهی و خدمات بسیاری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. که به طور اختصار به بخشی از آن اشاره خواهیم کرد.

خدمات و امکانات هتل آرمار ریزورت R_Mar Resort Hotel

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل آرمار ریزورت  R_Mar Resort Hotel در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری هتل می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. پرسنل این هتل به سه زبان انگلیسی، تایلندی، آلمانی صحبت می‌کنند. رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. نوشیدنی‌های متنوع در بار یا تراس هتل ارائه می‌شود.

مهمانان می‌توانند در مرکز spa، زمانی را با آرامش سپری کرده و لذت ببرند. همچنین علاقه‌مندان به ورزش در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش پرداخته وفضایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که بتوانند در فعاليت‌هايي نظير پينگ پنگ شرکت کنند؛ همچنین می‌توانند در استخر روباز هتل آبتنی کنند. لازم بذکر است علاقه مندان می توانند از صندلی های آفتابگیر استفاده کنند یا در باغ های هتل قدم بزنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرمار ریزورت R_Mar Resort Hotel

این هتل 78 اتاق دارد و هر یک از 78 اتاق تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچ، مینی بار، دستگاه چای ساز/قهوه ساز، فضای نشیمن و بالکن اختصاصی می‌باشند. حمام مجهز همراه با سشوار و لوازم بهداشتی می‌باشند.
-اتاق سوپریور دو نفره یا دوقلو با وان حمام
2تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
-اتاق دولوکس دو یا دو نفره با وان حمام
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
-پکیج سندباکس: اتاق سوپریور دو نفره یا دوقلو با وان + ارتقاء اتاق رایگان به اتاق دو نفره یا دو نفره لوکس با وان + ترانسفر فرودگاهی یک طرفه به هتل
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

فرودگاه بین‌المللی پوکت: 23 کیلومتر
بنگلا رود: 343 متر
پاتونگ بیچ: 427 متر
رستوران تانگ دن سی فوود : 127 متر
رستوران تونی نوریس 254 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **  

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرمار ریزورت ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب قهوه/چای میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2