آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل افتالیا داون تاون آلانیا

هتل افتالیا داون تاون آلانیا
eftalia down town Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل افتالیا داون تاون

چرا هتل افتالیا داون تاون Eftalia Down Town Hotel ؟

اگر قصد سفر به آلانیا را دارید و می‌خواهید در کنار خانواده باشید و به دنبال هتلی هستید که انواع خدمات را در سطحی مطلوب با قیمتی مناسب ارائه دهد هتل سه ستاره "Eftalia Down Town" انتخابی عالی برای شما است. هتل "Eftalia" در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی آلانیا، مانند خانه آتاتورک (۰٫۹ مایل) و "Hamaxia" (۱٫۱ مایل) قرار دارد، یک مقصد عالی برای گردشگران است. اگر زمان اجازه دهد، برج قرمز، بندر، و کشتی‌سازی آلانیا از جاذبه‌های محبوبی هستند که در فاصله چند قدمی قرار دارند.

امکانات هتل افتالیا داون تاون:

امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر روباز فصلی، مرکز آبگرم و سلامتی، تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر و والیبال ساحلی در منطقه ساحلی هستند. استخر هتل بدون محدودیت سنی از 10 الی 19 فعالیت میکند؛ 3 رستوران هتل انواع غذا‌های بین المللی و محلی را برای تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با منو‌های بوفه و آلاکارته سرو می‌کنند. هنگامی که در آلانیا هستید، حتماً غذاهای مورد علاقه محلی را در "Bistro Mango Restorant Bar" تجربه کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل افتالیا داون تاون:

همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ای سی دی ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (با کنترل مرکزی)، مینی بار، گاوصندوق به همراه شارژر موبایل، سشوار و کلیه لوازم حمام نظیر دوش اختصاصی، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. طراحی مدرن و ارائه خدمات مناسب حس آرامش را به شما القا و اقامتی راحت را تضمین می‌کند.

فاصله هتل افتالیا داون تاون تا:
- قلعه سیدرا: 12 دقیقه
- خرابه های باستانی: 12 دقیقه
- بار مارن کارائوکه: 7 دقیقه
- بار استخر و ساحل بنگوویل: 10 دقیقه
- رستوران های نزدیک
- رستوران و کافه بار اولیویا گورمت: 10 دقیقه
- رستوران ترکی گرین ریور: 5 دقیقه
- رستوران و بار کاسپر: 3 دقیقه
- آشپزخانه و بار پادشاه ایتالیایی: 8 دقیقه
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 23 مایل
- فرودگاه آنتالیا: 72 مایل

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل افتالیا داون تاون ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2