آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت
the ashlee plaza patong Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل اشلی پلازا پوکت

چرا هتل اشلی پلازا پوکت The Ashlee Plaza Patong Hotel

هتل اشلی پلازا پوکت The Ashlee Plaza Patong Hotel یک هتل چهارستاره  میان رده در شهر پوکت در کشور تایلند است. این هتل در یک قدمی کوتاه از قلب پاتونگ واقع شده است و به راحتی به بسیاری از مکان‌های اصلی دیدنی دسترسی دارد.

خدمات و امکانات هتل اشلی پلازا پوکت The Ashlee Plaza Patong Hotel: 

اشلی پلازا دارای استخر روباز با محیطی آرام و دلنشین که در آنجا می‌توان از منظره های زیبای جزیره لذت برد. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل اشلی پلازا پوکت The ASHLEE Plaza Patong Hotel در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.
در رستوران هتل همه روزه از ساعت ۶ الی ۱۰:۳۰ صبح صبحانه به صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و هزینه صبحانه به ازای هر نفر ۳۰۰ بات تایلندی است. همچنین یک کافه که در آن انواع شیرینی جات و دسرها را می‌توانید میل کنید. در هتل اشلی پلازا برای شنا به استخر روباز در پشت بام می‌توانید بروید و از م‍نظره های زیبای جزیره لذت ببرید. همچنین می‌توانید حمام آفتاب بگیرید و در آنجا استراحت کنید. اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز در هتل برای شما تعبیه شده است.

ازدیگر امکانات دیگر هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، پرستار کودک اشاره کرد. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را قبل از تحویل اتاق به این قسمت بسپارید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات نیز درهتل مهیا شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل اشلی پلازا پوکت The Ashlee Plaza Patong Hotel:

این هتل دارای 249 اتاق می‌باشد. 152 اتاق یک نفره و 96 اتاق دویک ساختمان اصلی 6 طبقه قرار گرفته است. اتاق‌های زیبای هتل همگی دارای مبلمان مدرن و تراس اختصاصی می‌باشند. همه ی آنها دارای یک تلویزیون صفحه تخت، 32 اینچ، مینی بار و صندوق امانت شخصی است.
Superior Twin room  
Executive Suite 
Deluxe Double Room 
Family Room with balcony

فاصله هتل تا:

رستوران ل بروکلین پاتونگ : 44 متر
رستوران لا دولچه ویتا: 432 متر
فرودگاه بین المللی پوکت : 25 کیلومتر
مرکز خرید ماکرو فود سرویس: ۱.۳ کیلومتر
مرکز ماجراجویی های ورزشی گرین مانتِن: ۱.۴ کیلومتر
ساحل تری ترانگ: ۴.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل اشلی پلازا پوکت ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2