آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک

هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک
lebua at state tower Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل لبوا ات استیت تاور

چراهتل لبوا ات استیت تاور بانکوک (lebua at State Tower) 

هتل لبوا استیت تاور بانکوک (Lebua at State Tower) هتلی پنج ستاره و لوکس در منطقه سیلوم بانکوک و رو به رودخانه چائو فرایا قرار گرفته است. اقامت در این هتل یک تجربه لوکس در بالاترین سطح جهانی است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به سیستم حمل و نقل شهری وجود دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه سوارنابومی 35 کیلومتر می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل لبوا ات استیت تاور Lebua At State Tower

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر بانکوک می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. همه پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی می‌باشند که این خود یک مزیت برای این هتل پنج ستاره محسوب می‌شود.
این هتل دارای 5 رستوران با منوهای غذایی متنوع و منظره ای جذاب و دلنشین از رودخانه و شهر بانکوک می‌باشد که در بام هتل قرار دارد. رستوران روباز سیروکو غذاهای مدیترانه ای سرو کرده و چشم انداز بی نظیری از شهر دارد. در کافه اسکای نوشیدنی و کوکتل برای مهمانان سرو می‎‌‌شود. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود و می‌توانید در کافه موزو "Cafe Mozu " کنار استخر نیز نوش جان کنید. دیگر گزینه های غذاخوری در هتل لبوا ات استیت تاور شامل رستوران بریز، رستوران مِزالونا و کافه دیستیل می‌شود. 
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که  خودرو از هتل اجاره کردند نیز در نظر گرفته شده است. وجود امکاناتی نظیر دستگاه فتوکپی و خدمات فکس، دستگاه خودپرداز، اتاق جلسات، صرافی و ترانسفر فرودگاهی از جمله خدمات و امکانات رفاهی دیگر این هتل می‌باشد که برای مسافران در نظر گرفته شده است.
این هتل زیبا دارای یک استخر شنای زیبا روباز و سرپوشیده می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید در کنار استفاده از استخرهتل ، مهمانان می‌توانند از یک ماساژ آرامش بخش در بخش خدمات اسپای هتل نهایت لذت را ببرند، همچنین از خدمات باشگاه بدنسازی برای علاقه‌مندان به ورزش، سونا و جکوزی استفاده نمایند.

اتاق‌ها و امکانات هتل لبوا ات استیت تاور Lebua At State Tower

این هتل دارای 357 اتاق را در خود جای داده است. هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک دارای سوییت‌ها و اتاق‌های نشیمن جداست و هر کدام از سوییت‌ها و اتاق‌ها تراس و آشپزخانه اختصاصی به همراه یخچال و ماکروفر دارند. همه این اتاق‌ها تهویه مطبوع، دستگاه پخش DVD، مینی‌بار و تلویزیون‌های ال‌سی‌دی با شبکه‌های کابلی دارند. هتل دارای انواع اتاق‌ها و سوییت‌هایی به این شرح است 
- سوییت با ویوی شهر بانکوک 
- سوییت با ویوی رودخانه بانکوک 
- سوییت تاور کلاب با ویوی شهرپ

- سوییت اختصاصی دو خوابه

- سوییت خانوادگی بزرگ 
- سوییت اختصاصی سه خوابه 

-  سوییت اختصاصی خانوادگی با ویوی رو به رودخانه بانکوک. 

فاصله این هتل تا:

- فرودگاه بین‌الملی : 25 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی دی موئنگ: 23 کیلومتر
- اوت لت فشن بانکوک: 382 متر
- مرکز خرید آیکونسیام : 964 متر
- تور قایق سواری در رودخانه : 998 متر 
- رودخانه چائوپرایا : 1.2 کیلومتر
- رستوران سلادیپ : 399 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لبوا ات استیت تاور ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2