آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پولمن کینگ پاور بانکوک

هتل پولمن کینگ پاور بانکوک
pullman bangkok king power Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل پولمن کینگ پاور بانکوک

چرا هتل پولمن کینگ پاور Pullman Bangkok King Power 

هتل پولمن کینگ پاور یکی از هتل‌های زیبا و حرفه ای پنج ستاره لوکس شهر بانکوک است و یکی از بهترین هتل‌های بین‌المللی این شهر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب و مهم هتل پولمن بانکوک کینگ پاور که تبدیل به مزیت آن شده است، قیمت پایین اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره شهر بانکوک می‌باشد. به لحاظ موقعیت مکانی هتل پولمن بانکوک کینگ پاور باید گفت که در اطراف این هتل 82 رستوران ، 10 جاذبه تفریحی و گردشگری وجود دارد و شما می‌توانید با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به سراغ این رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری بروید.

خدمات و امکانات هتل پولمن کینگ پاور Pullman Bangkok King Power:

میز پذیرش و نگهبانی هتل به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شما خواهد بود. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو درهتل پولمن کینگ پاور در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول رایج تایلند دسترسی داشته باشید ؛ همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید.
تجهیزات کاری برای کسانی که قصد سفر کاری به این هتل را دارند مانند خدمات فکس و 20 اتاق مخصوص کنفرانس و دستگاه خودپرداز درهتل مهیا شده‌است. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌گیرد و اینکه برای بالا بردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در نظر گرفته‌شده است. بر اساس قوانین رایج در هتل پولمن کینگ پاور استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.
این هتل زیبا دارای یک استخر شنای زیبا به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. از فروشگاه هتل سوغاتی‌های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنید. رستوران هتل منوی وسیعی از غذاهای آسیایی و بین‌المللی تهیه می کنند. سالن غذاخوری برنده جایزه دجاوو Déjà Vu ، که غذاهای فرانسوی و بوفه ای از غذاهای مطرح بین‌المللی را ارائه می‌دهد همچنین می‌توانید با یک نوشیدنی تازه از بار کنار استخر یا یکی از 3 بار/سالن استراحت کنید. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 6:00 صبح تا 10:30 صبح در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پولمن کینگ پاور Pullman Bangkok King Power:

این هتل دارای 354 اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای چشم انداز زیبا از شهر هستند. هر یک از اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، فضای نشیمن مدرن و هستند. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر وسایل آرایشی و بهداشی و سشوار تعبیه شده است.

فاصله هتل تا:

- کمتر از 100 متر تا تئاترAksra و مجموعه کینگ پاور.
- 300 متر تا BTS-Victory Monument.
- 400 متر تا موزه Suan Pakkad Palace.
- 500 متر تا Victory Monument.
- 600 متر تا BTS-Phaya Thai و Shibuya 19.

ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پولمن کینگ پاور بانکوک ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس روزنامه ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2