آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موون پیک سوخومویت 15 بانکوک

هتل موون پیک سوخومویت 15 بانکوک
movenpick sukhumvit 15 Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل موون پیک سوخومویت 15

چرا هتل موون پیک سوخومویت Movenpick Sukhumvit 15 Hotel 

هتل موون پیک سوخومویت 15 بانکوک Mövenpick Sukhumvit 15 Bangkok  یکی از هتل‌های پنج ستاره معروف تایلند می‌باشد. با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده، قیمت این هتل نسبت به دیگرهتل‌های بانکوک مقرون‌به‌صرفه‌‌تر است.  

خدمات و امکانات رفاهی هتل موون پیک سوخومویت 15 :

هتل موون پیک سوخومویت مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ می‌باشد که جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد. هتل موون پیک بانکوک دارای یک کتابخانه کوچک می‌باشد.  باغ زیبا و دنجی بوده که در میان روز می‌توانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد. این هتل دارای رستوران شیک و لوکسی می‌باشد درآن انواع غذاهای تایلندی و اروپایی سرو می‌شود.
از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، چک این/چک اوت خصوصی، ترنسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و خدمات اتاق24 ساعته اشاره کرد. این هتل دارای یک استخر روباز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان می‌باشد. در کنارآن شما می‌توانید از خدمات ماساژ و سالن ورزشی بهره ببرید. منطقه بنگ تاو نیز در میان گلف بازان مشهور می‌باشد و این هتل نیز دارای یک زمین گلف بزرگ به وسعت 3 کیلومتر می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل موون پیک سوخومویت 15:

هتل موون پیک سوخومویت 15 دارای 297 اتاق می‌باشد و در هر کدام از اتاق‌های هتل موون پیک سوخومویت یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود می‌باشد و در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند.

انواع اتاق‌ها هتل:

اتاق خانوادگی
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق دولوکس کینگ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق King Executive
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق سوپریور کینگ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق کلاسیک کینگ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت جونیور
اتاق خواب:: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
اتاق دو نفره دولوکس
2 تخت یک نفره
اتاق دوقلو Executive
2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور توئین
اتاق دوقلو کلاسیک
2 تخت یک نفره
سوئیت اجرایی
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- رستوران بازیل 516m   
- رستوران زست بار اند تراس 524m
- رستوران بارسو 551m
- فرودگاه سوارنابومی 21.5 km
- فرودگاه بین المللی دن موئنگ 19.6  

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موون پیک سوخومویت 15 ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس روزنامه نگهداری از چمدان حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2