آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای بانکوک
baiyoke sky Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل بایوک اسکای بانکوک

چرا هتل بایوک اسکای بانکوک Baiyoke Sky Hotel 

هتل بايوك اسكای بانکوک از مجموعه هتل های چهار ستاره تایلند می‌باشد و به عنوان بلندترین هتل تایلند شناخته می‌شود که ۸۸ طبقه دارد و در مرکز شهر و در منطقه پرتونم PRATUNAM واقع شده.

خدمات و امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک Baiyoke Sky Hotel

مهمانان می‌توانند در مرکز spa Sky ، زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی خوش بگذرانند. در رستوران  هتل بیوک اسکای خوراک های متنوع بین المللی را از اروپایی گرفته تا چینی ، ژاپنی ، ویتنامی ، حلال ، تایلندی و گیاهی سرو می‌کند. برای مهمانانی که قصد برگزاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است. همچنین دستگاه خودپرداز در صورت نیاز به پول نقد در هتل تعبیه شده است.
مهمانان عزیز می‌توانند در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش پرداخته و يا در استخر روباز آبتنی کنند. نوشیدنی‌فروشی Roof Top، بلندترین بار نوشیدنی تایلند، یکی دیگر از مکان‌های محبوب در این هتل می‌باشد؛ مکانی که تعداد زیادی از زوج‌ها و خانواده‌ها، در حالی که یک نوشیدنی دلچسب نوش جان می‌کنند کنار پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای نشسته و از مناظر تماشایی اطراف لذت می‌برند.
اصلی‌ترین جاذبه و ویژگی هتل البته در بالاترین نقطه هتل پیدا می‌شود: در طبقه 84ام یک سکوی تماشای منظره گردان وجود دارد که مناظر زیبای شهر در آن قابل روئیت می‌باشد. رستوران Crystal Grill در طبقه پایین هتل قرار داشته و بوفه غذاهای دریایی سرو می‌کند هچنین رستوران Bangkok Balcony در طبقه 81ام، بوفه‌ای از غذاهای بین‌المللی و کبابی ارائه می‌دهد. درواقع یک بوفه بزرگ منویی از انواع غذاهای تایلندی سرو می‌کند که در طبقه 75ام هتل بایوک اسکای بانکوک Baiyoke Sky Hotel  قرار گرفته است.

اتاق‌ها و امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک Baiyoke Sky Hotel :

هتل بایوک اسکای دارای 658 اتاق در قالب 88 طبقه و 6 اتاق برای پذیرایی از یهمانان ساخته شده است  اتاق‌های بزرگ هتل بیوک اسکای ، چشم انداز تماشایی نسبت به مرکز شهر و ماورای آن دارند. اتاق‌ها به سبک مدرن طراحی و از مبلمان راحت برخوردار می‌باشند.
اتاق‌های هتل انواع مختلفی دارند برای مثال اتاق‌های بخش آسمان از بخش استاندارد بهترند و در همین حال اتاق‌های بخش فضا (در طبقات 64 تا 74) از آنها هم بهترند که بیشتر این ارجحیت به خاطر منظره است. تمام اتاق‌ها فضای بزرگی دارند و به خوبی مبله و دکور شده اند.  
انواع اتاق‌ها:
-اتاق سوپریور دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
-اتاق دولوکس یا دوقلو اسپیس زون
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
-اتاق دولوکس دو یا دو نفره Sky Zone
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
-پیشنهاد ویژه - اتاق سوپریور دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
-سوئیت جونیور منطقه استاندارد
1 تخت دونفره بزرگ
-سوئیت سوپریور منطقه استاندارد
1 تخت دونفره بزرگ
-سوئیت جونیور اسکای زون
1 تخت دونفره بزرگ
-پیشنهاد ویژه - اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره
-اتاق سوپریور دو نفره یا دوقلو با نمای شهر
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
-پیشنهاد ویژه - اتاق دو نفره یا دوقلو لوکس Space Zone
1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
-پیشنهاد ویژه - اتاق دلوکس دو یا دو نفره Sky Zone
1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
-اتاق دولوکس دو یا دو نفره

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بایوک اسکای بانکوک ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس خودپرداز اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2