آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل متروپل بانکوک

هتل متروپل بانکوک

چرا هتل متروپل بانکوک Metropole Bangkok Hotel:

متروپل ویترینی از اقامتگاه‌های خدماتی شیک در بانکوک با طراحی‌های کلاسیک منحصر به فرد و مدرن است که خدمات شخصی بی سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. 
این ملک در Thonglor، منطقه مسکونی لوکس معروف بانکوک با غذاخوری‌ها و سرگرمی‌های مدرن واقع شده است. موقعیت عالی آن دسترسی آسان به ایستگاه Thonglor BTS، جاده‌های Sukhumvit و Petchburi و همچنین بزرگراه را فراهم می‌کند. Metropole یک انتخاب ایده آل برای اقامت مسافران و ساکنانی است که به دنبال تجربه‌های منحصر به فرد همراه با محیط‌های خانگی هستند. Metropole با الهام از معماری استعماری و تلفیقی فرهنگی از ظرافت "عصر طلایی" تایلند، حسی منحصر به فرد و کلاسیک را به بازدیدکنندگان بین‌المللی و داخلی ارائه می‌دهد.

امکانات هتل متروپل بانکوک:

متروپل بانکوک دارای یک استخر روباز مشرف به خط افق بانکوک، اقامتگاهی کم ارتفاع است که در منطقه مناسبی از بانکوک ساخته شده است. استخر هتل برای تمامی سنین آزاد و رایگان بوده و در تمامی فصول سال فعالیت می‌کند. در کنار استخر سونا، جکوزی و چتر‌های آفتاب قرار داده شده و مهمانان نسبت به علاقه خود می‌توانند از این امکانات استفاده نمایند.
دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi در هر آپارتمان امکان برقراری ارتباط آسان و ماندن در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.دسترسی به اینترنت Wi-Fi نیز در کل ساختمان بدون هزینه اضافی در دسترس است.
میز پذیرش 24 ساعته آماده ارائه خدمات است؛ همچنین کارکنان به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند.
در پذیرش شما می‌توانید خدماتی همچون حمل و نگهداری چمدان، دستگاه پول و تبدیل ارز، سرویس های اتوشویی و خشک‌شویی‌ کرایه خودرو‌ شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه، صندوق امانات و میز تور دریافت کنید.
برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است.
پارکینگ رایگان و ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی نیز در دسترس است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر کرده‌اند می‌توانند بدون نیاز به هماهنگی از این خدمات استفاده نمایند.
مراکز خرید Emporium و EmQuartier 20 دقیقه با ماشین از متروپول بانکوک فاصله دارند، در حالی که فروشگاه بزرگ ترمینال 21 با 25 دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. بیمارستان کامیلیان 600 متر و بیمارستان بانکوک 750 متر فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی است که 22 کیلومتر با ملک فاصله دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل متروپل بانکوک:

تمام اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در اینجا با تزئینات مجلل تزئین شده‌اند. تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، چراغ مطالعه و امکانات قهوه/چای ،میزکار، تلفن متصل به پذیرش، مینی‌بارو کمد لباس از دیگر امکانات نشیمن اتاق‌ها هستند. حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی، لباس حمام و سشوار است.
  • اتاق استودیو کینگ: 1 تخت دونفره بزرگ
  • استدیو لوکس کینگ: 1 تخت دو.نفره بزرگ
  • اتاق مدیر اجرایی استودیو: 1 تخت دونفره بزرگ
  • اتاق دوقلو: 2 تخت یک نفره
  • اتاق استودیو دولوکس: 2 تخت یک نفره
فاصله هتل متروپل بانکوک تا:
  • باغ آنگون: 2 کیلومتر
  • پارک درخت باران: 2.1 کیلومتر
  • پارک برج جی: 2.6 کیلومتر
  • موزه خانه کامتینگ: 2.7 کیلومتر
  • موزه و کارخانه عروسک بانکوک: 4.5 کیلومتر
  • یادبود پیروزی: 6 کیلومتر
  • عمارت ویمانمک: 9 کیلومتر
  • کاخ بزرگ، قصر باشکوه: 10 کیلومتر
  • فرودگاه بین‌المللی دون‌موانگی: 19 کیلومتر
  • فرودگاه سووارنابومی: 19 کیلومتر
  • فرودگاه کامفانگ سان: 2 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور بانکوک با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل متروپل بانکوک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2