آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک

هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک

چرا هتل هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک Golden Tulip Mandison Suites:

هتل در مرکز شهر در فاصله چند قدمی قطار آسمانی BTS و مترو MRT قرار دارد و مهمانان را به جاذبه‌های مختلف و مراکز تجاری بانکوک متصل می‌کند. همچنین فاصله هتل تا مراکز تجاری و فرهنگی، بیمارستان های بین المللی، سفارتخانه های خارجی، رستوران ها، تفریحات شبانه، سرگرمی ها و بهترین مراکز خرید، 15 دقیقه با ماشین یا پیاده روی است.

امکانات هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک:

گلدن تولیپ با واحدهای شیک با فضای داخلی مدرن چوب تیره فضایی به یاد ماندنی را برای شما تدارک دیده است.
هتل گلدن تولیپ دارای میز تور و پذیرشی 24 ساعته است؛ کارکنان نیز به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی صحبت می‌کنند. وای فای رایکان در تمامی نقاط هتل بر ای مهمانان به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه جداگانه فراهم شده است.
درلابی هتل انواع خدمات دربان و نگهبانی،؛ حمل و نگهداری چمدان‌ها در انبار چمدان، سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی و همچنین صندوق امانات و کرایه ماشین ارائه می‌شود. البته شما برای بهره‌ مندی از بعضی خدمات مانند کرایه ماشین نیاز به هماهنگی با پذیرش دارید. اگر با ماشین شخصی سفر کرده‌اید باید به فکر جای پارک و امنیت خودرو خود باشید زیرا هتل فضایی به عنوان پارکینگ ندارد و شما مجبور به پارک خودرو خود در خیایبان هستید.
برای کسانی که به قصد کار و بیزینس سفر کرده‌اند اتاق‌های جلسه و کنفرانس مجهز به ویدئوپروژکتور و عایق صدا تدارک دیده شده.
هتل دارای فضای مخصوصی برای سیگار و استعمال دخانیات می‌باشد و استعمال در دیگر نقاط هتل ممنوع بوده و شامل جریمه نقدی است.
اسختر روباز هتل در طبقه چهارم آن با منظره‌ای بی‌نظیر قرار گرفته که دارای چتر‌‌های آفتاب و بار کنار استخر است. استخر هتل فصلی، رایگان و برای تمامی سنین ازاد است.
رستوران OPIO lounge انواع غذاهای تایلندی و مدیترانه ای را در کنار استخر ارائه می‌‍دهد. وعده‌های غذایی را می‌توان در غرفه‌های ناهار خوری خصوصی یا در اتاق های مهمان سرو و میل نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک:

از پنجره‌های کف تا سقف می‌توان از چشم انداز و منظره خط افق شهر لذت برد. اتاق‌های بزرگ با طرح‌های رنگی تیره و نور گرم محیطی ارام را برای اقامت شما فراهم کرده است.
اتاق‌هایی با مساحت 33 تا 88 متر مربع، برای راحتی و تجمل طراحی شده‌اند، دارای فناوری پیشرفته هستند که همه چیز را از تلویزیون شما به آی‌پاد یا لپ‌تاپ شما متصل می‌کند. همه چیزهای لوکس و راحتی مدرن برای مسافران از هر طبقه ای در دسترس است.
در حمام اتاق‌ها به تعداد نفرات اتاق حوله، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لباس حمام قرار داده شده؛ دوش یا وان اختصاصی نیز در دیگر ویژگی‌های حمام تمامی اتاق‌های هتل است.
در بخش نشیمن اتاق‌ها تخت‌های تاشو، مبل‌های تخت‌خوابشو، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با تمامی کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن مستقیم متصل به پذیرش و کمد لباس برای راحتی مهمانان قرار داده شده است.
در اشپزخانه اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند: توستر، مینی‌بار، چای/قهوه ساز قرار داده شده است.

  • اتاق دو نفره دلوکس: 2 تخت یک نفره
  • سوئیت Executive King: 1 تخت دونفره بزرگ
  • سیئیت خانواده کینگ: 1 تخت دو نفره بزرگ
  • اتاق بزرگ دلوکس کینگ: 1 تخت دونفره بزرگ
  • گراند رزیدنس سوئیت کینگ: 1 تخت دونفره فوق‌العاده بزرگ
  • رزیدنس سوئیت کینگ: 1 تخت دونفره فوق‌العاده بزرگ
فاصله هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک تا:
  • موزه خانه کامتینگ: 1.1 کیلومتر
  • باغ چوویت: 1.3 کیلومتر
  • باغ آنگون: 1.8 کیلومتر
  • پارک لومپینی: 2.4 کیلومتر
  • موزه و کارخانه عروسک بانکوک: 3.78 کیلومتر
  • مادام تسو بانکوک: 4 کیلومتر
  • عمارت ویمانمک: 8 کیلومتر
  • فرودگاه سووار نابومی: 21 کیلومتر
  • فرودگاه بین‌المللی دون موانگی: 21 کیلومتر
  • فرودگاه کامفانگ سان‌کیم: 81 کیلومترد

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور بانکوک با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل گلدن تولیپ مانسیون بانکوک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2