آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لدتل بانکوک

هتل لدتل بانکوک
le de tel Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل لدتل بانکوک

چرا هتل لدتل بانکوک Le D'Tel Hotel Bangkok

هتل پنج ستاره لدتل یکی از جدیدترین هتل‌های شهر بانکوک می‌باشد واز لحاظ موقعیت مکانی در لوکس ترین منطقه ساتورن و در نزدیکی بسیاری از سفارت خانه‌ها قرار گرفته است. این هتل به‌ دلیل ارائه خدمات بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه در حال حاضر انتخاب بسیاری از مسافران می‌باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل لدتل بانکوک:

هتل لدتل یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از شهر بانکوک می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید.
رستوران هتل با منویی از انواع غذاهای بین‌المللی و تایلندی پذیرای مهمنانان گرامی می‌باشد. در بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را نوش جان کرده و لذت ببرید. هر روز صبحانه‌ی آمریکایی به‌ صورت بوفه سرو می‌شود که می‌توانید هر روز صبح با خوردن صبحانه ای عالی روزتان را آغاز کنید. 
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو در هتل لدتل بانکوک در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. ترانسفر فرودگاهی، مرکز کنفرانس، میز پذیرش از جمله خدمات و امکانات برجسته هتل بشمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات هتل لدتل بانکوک:

هتل لدتل بانکوک دارای 101 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل لدتل با رنگ‌های روشن دکور شده است. بزرگی اتاق‌ها فضای کافی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات رفاهی عالی، اقامت لذت بخشی داشته باشید. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. در تمام اتاق‌های لدتل سیستم تهویه مطبوع ، یخچال، تلویزیون، تختخواب، حمام خصوصی با لوازم می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق لوکس دوبل 2 تخته و 1 تخته کینگ.
- اتاق پرمیوم 1 تخته و 1 تخته کینگ.
- سوییت جونیور 1 تخته کینگ.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه سوورنابومی در 31 کیلومتری
- مرکز خرید Amarin Plaza و Gaysorn در فاصله 16 متری
- هتل از فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ ۲۳.۴ کیلومتر،
- معبد آرون ۶ کیلومتر
- قصر بزرگ بانکوک ۶.۱ کیلومتر
- مرکز خرید گایسورن ۲.۸ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل لدتل بانکوک ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی نگهداری از چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2