آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل منهتن بانکوک

هتل منهتن بانکوک
manhattan bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل منهتن بانکوک

چرا هتل منهتن Manhattan Hotel

هتل چهار ستاره مهنتن در منطقه سوخومویت Sukhumvit بانکوک واقع شده است و در قلب منطقه تجاری شهر بانکوک واقع شده است. این هتل به ایستگاه قطار هوایی و مترو بسیار نزدیک است بنابرین دسترسی به سراسر بانکوک را برای شما آسان می‌سازد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل منهتن Manhattan Hotel :

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر پاتایا می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. 
در این هتل خدمات نگه‌داری از کودکان انجام می‌گیرد و خانواده‌ها باید با پرداخت اندکی هزینه از آن بهره ببرند. امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است همچنین دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات با دوستان خود در تماس باشید.
متاسفانه در هتل پارکینگی ارائه نشده است و سیگار کشیدن طبق قوانین هتل در هتل ممنوع می‌باشد و مسافران سیگاری برای استعمال سیگار باید به مکان‌های مشخص شده بروند. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل برای کسانی که به قصد کاری به این هتل سفر کرده‌اند مهیا شده‌است.
برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی در هتل برای شما تعبیه شده است. در رستوران Broadway Diner هتل انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود و 24 ساعته پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد. روز خود را با نوشیدنی در بار/سالن به پایان برسانید. صبحانه آمریکایی هر روز درهتل منهتن SHA Extra Plus در دسترس است و همه روزه از ساعت 6:00 صبح تا 10:00 صبح با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و خدمات هتل منهتن Manhattan Hotel:

این هتل در مجموع دارای 198 اتاق می‌باشد. هر یک از 198 اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار قابل شارژ و تلویزیون می‌باشد. حمام اختصاصی موجود در اتاق‌ها مجهز به سر دوش بارانی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور: این اتاق ها دارای یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره هستند، 28 متر مربع فضا دارند و منظره شهر از داخل آن ها تعیین است.
- اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره و دید شهر را دارند. 28 متر هم فضای این هاست.
- اتاق دلوکس: مساحت آن ها 34 متر است که می توانند یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره داشته باشند. دید شهر هم در این اتاق ها وجود دارد.

فاصله هتل تا:

- گوویت گاردن: 100 متر
- شهر کره ای: 100 متر
- مرکز خرید ترمینال 21: 300 متر 
- محله سوخومویت سوی 11: تقریبا 400متر
- سفارت مرکزی: 4 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل منهتن بانکوک ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2