آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بانکوک میدتاون بانکوک

هتل بانکوک میدتاون بانکوک
bangkok midtown Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل بانکوک میدتاون

چرا هتل بانکوک میدتاون Bangkok Midtown Hotel

هتل میدتاون بانکوک هتلی چهارستاره واقع در شهر بانکوک می‌باشد. طراحی هتل 6 طبقه Midtown Hotel یکی از بارزترین و گسترده ترین ساختمان های این شهر زیبا می‌باشد.  کانسپت طراحی هتل اشاره به تعریف بصری "تایلند سنتی" دارد که این ساختمان را با فضاهای لوکس به "معماری معاصر تایلندی" بدل ساخته است. 

خدمات و امکانات هتل بانکوک میدتاون:

از جمله امکانات هتل بانکوک میدتاون می‌توان به پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان و پارکینگ می‌توان اشاره کرد. لازم به ذکر است برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی می‌توانید در استخر روباز و خدمات اسپای هتل بهره ببرید. تجهیزات کاری مانند سالن کنفرانس برای کسانی که به قصد کاری به این هتل سفر کرده‌اند نیز برای مهمانان فراهم شده‌ است.
دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات با دوستان خود در تماس باشند. یک باغ نیز در هتل تعبیه شده است و فضایی برای استراحت و آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد. در رستوران می‌توانید از میل کردن یک وعده غذایی دلچسب لذت ببرید و یا روز خود را در با صبحانه سلف سرویس در بوفه آغاز کنید که هم روزه از 6 الی 10 صبح پذیرای مهمانان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بانکوک میدتاون:

این هتل در مجمموع دارای 158 اتاق می‌باشد. هر یک از 158 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال با مینی بار می‌باشد. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر وسایل آرایشی و بهداشی و سشوار تعبیه شده است.                                                       

انواع اتاق‌ها:

- Standard Double or twin Room   تخت یک نفره 
- Superior Double or twin Room  تخت یک نفره و یک تخت بزرگ دو نفره
- Delux Double or Twin Room  تخت یک نفره و یک تخت بزرگ دونفره

 فاصله هتل تا:

-Restaurant  Surat Restaurant & Café: 100m
-Café/bar Fad : 850m
-Café/bar TakKafe : 850m
-Train BTS : 1.1km
-Don Mueang International : 19km
** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.







امکانات و خدمات هتل بانکوک میدتاون ‌
رستوران پارکینگ بار سالن کنفرانس نگهداری از چمدان حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2