آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند هاوارد بانکوک

هتل گرند هاوارد بانکوک
grand howard Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل گرند هاوارد بانکوک

چرا هتل گرند هاوراد بانکوک Grand Howard Hotel Bangkok 

هتل گرند هاوارد بانکوک Grand Howard Hotel Bangkok یک هتل پنج ستاره در شهر بانکوک تایلند می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی 10 دقیقه تا ایستگاه قطار هوایی Surasak BTS فاصله دارید و به همین دلیل دسترسی به سراسر بانکوک را برای شما آسان می‌کند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل گرند هاوارد بانکوک Grand Howard Hotel Bangkok:

کارکنان پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کنند و می‌توانند در زمینه تبدیل ارز، انبار چمدان، و صندوق امانات مهمانان را راهنمایی کنند. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید و از آن بهره ببرید. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل گرند هاوارد بانکوک در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. فرودگاه Don Mueang International Airport در 25 کیلومتری هتل گرند هاوراد قرار داشته و حمل و نقل به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه امکان پذیر می‌باشد.. یک باغ در هتل تعبیه شده است و فضایی برای استراحت و آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد.

برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی می‌توانید از ماساژ تایلندی در خدمات اسپای هتل بهره ببرید. علاوه بر خدمات اسپا استخر روباز و مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات برجسته این هتل پنج ستاره می‌باشند. مهمانان می‌توانند از انواع غذاهای غربی و آسیایی رستوران هتل در تمام روز لذت ببرند. بوفه صبحانه همه روزه از ساعت 6 الی 10 صبح با پرداخت هزینه پذیرای مهمانان می‌باشد.

اتاق‌ها وخدمات هتل گرند هاوارد بانکوک Grand Howard Hotel Bangkok:

هتل گرند هوارد در مجموع دارای 48 سوئیت و 208 اتاق دو نفره در 25 طبقه واقع شده اند و با 4 آسانسور قابل دسترسی هستند. یک آشپزخانه کاملاً مجهز با یخچال، یخچال کوچک، مایکروویو و دستگاه چای/قهوه ساز وجود دارد. همه اتاق‌ها با دکوراسیونی مدرن تزیین شده‌اند و هر کدام از آن‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و کتری برقی می‌باشند. حمام های اختصاصی اتاق‌ها دارای لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و دمپایی است. سایر امکانات رفاهی نیز شامل تلفن، بطری آب قابل شارژ و گاو صندوق می‌باشد.

انواع اتاق‌های هتل :

- Suprior Twin Room دو تخت یک نفره
- Delux Suite دو تخت یک نفره 
- Corner Suite With River View دو تخت یک نفره

- Express Suite دو تخت یک نفره

- Conecting Room دو تخت یک نفره و یک تخت بزرگ دو نفره

فاصله هتل تا:

- Factory Square :1.4 km
- Hsien Yong Resturant : 850 m
- BTS-Surask Train : 2.1 km
- Suvarnabhumi Airport : 25km
- Starbuks Coffee : 900m

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند هاوارد بانکوک ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2