آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پانارای بانکوک

هتل پانارای بانکوک
pannarai bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل پانارای بانکوک

چرا هتل پانارای بانکوک Pannarai Hotel Bangkok

هتل پانارای بانکوک هتلی چهارستاره در شهر بانکوک تایلند واقع شده است و از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 1.8 کیلومتری مرکز خرید گیسولن ویلیج می‌باشد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل پانارای بانکوک:

پذیرش، 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی درخواست‌های مسافران می‌باشد همچنین پرسنل هتل مسلط به دو زبان تایلندی و انگلیسی می‌باشند. امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است.
اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت قبل از تحویل اتاق بسپارید. افرادی که به قصد کار به بانکوک سفر کرده‌اند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه اضافه از خدمات و اتاق‌های مخصوص کنفرانس و جلسه استفاده کنند.
از جمله امکانات تفریحی و ورزشی هتل می‌توان به استخر روباز و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی از استخر روباز و اتاق بخار هتل لذت ببرند. در هتل پانارای بانکوک، از یک وعده غذایی رضایت بخش در رستوران لذت ببرید.صبحانه بوفه نیز همه روزه از ساعت 6:00 صبح تا 10:00 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پانارای بانکوک:

این هتل در مجموع دارای 78 اتاق می‌باشد. در یکی از 78 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال با مینی بار می‌باشد. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر دوش وان و سشوار می‌باشد. همچنین امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و آب بطری رایگان است.
انواع اتاق‌ها:
- Suprior Twin Room
- Suprior Double Room
- Delux Twin Room
- Delux Double Room 
- Executive Suite
- Family Room

فاصله هتل تا:

- Pratinum Market :1 km
- Pantip Plaza : 1.6 km
- Siam Square : 2.3 km
- Siam Center: 2.7 km 

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پانارای بانکوک ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب قهوه/چای تلفن سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2