آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آبیس استایل سیلوم بانکوک

هتل آبیس استایل سیلوم بانکوک
ibis styles silom bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل آبیس استایل سیلوم

چرا هتل آبیس استایل سیلوم Ibis Styles Silom

هتل آبیس استایل سیلوم یک هتل چهارستاره در قلب منطقه تجاری بانکوک قرار گرفته است. این هتل در فاصله چند قدمی پارک نمادین لومپینی واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به حمل و نقل شهری و ایستگاه مترو و در فاصله ده دقیقه ای از مرکز خرید Siam Paragon  می‌باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آبیس استایل سیلوم Ibis Styles Silom:

پذیرش به صورت 24 در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگویی سوالات و درخواست‌های مسافران می‌باشند.  پرسنل مجرب این هتل مسلط به سه زبان چینی، انگلیسی و تایلندی می‌باشند. فرودگاه در فاصله تقریبا نزدیک هتل قرار گرفته است و برای سرویس رفت و برگشت تا فرودگاه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی 24 ساعته هتل با پرداخت هزینه برای هر خودرو بهره ببرید. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو درهتل ایبیس استایل سیلوم بانکوک در اختیار مسافران قرارداده می‌شوند.
مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی از استخر روبازهتل لذت ببرند.علاوه بر استخر یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته نیز درهتل تعبیه شده است که علاقه‌مندان به ورزش بتوانند تمرینات ورزشی روزانه خود را در آن انجام دهند. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سه سالن مخصوص کنفرانس و جلسات با مساحت 2433 درهتل مهیا شده‌است. 
- رستوران Prung Rod  با منویی از انواع غذاهای محلی و بین‌المللی برای صرف صبحانه و نهار و شام پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد.
- رستوران Popup به صورت روزانه فعالیت کرده و صبحانه ، نهار و شام ارائه می‌دهد.
- بارBoho  در پشت بام و در کنار استخر تعبیه شده و ساعات شادی را برای شما فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آبیس استایل سیلوم Ibis Styles Silom :

ابن هتل دارای 264 اتاق با طراحی مدرن شهری می‌باشد. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون هوشمند و کابلی، یخچال به همراه مینی‌بار می‌باشد. یک حمام اختصاصی در اتاق‌ها تعبیه شده که دارای دوش و وان و حوله و سشوار می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه بانکوک : 39 دقیقه
- لومپینی پارک: 6 دقیقه
- بازار سیام پاراگون : 31 دقیقه

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آبیس استایل سیلوم ‌
رستوران پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2