آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تویین تاورز بانکوک

هتل تویین تاورز بانکوک
the twin towers Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل تویین تاورز

چرا هتل تویین تاورز بانکوک The Twin Towers Bangkok

هتل تویین تاورز The Twin Towers هتلی چهارستاره در بانکوک واقع شده است. تویین تاورز هتلی لوکس و زیبا می‌باشد که در شهر بانکوک خودنمایی می‌کند. این هتل زیبا از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار می‌باشد و در منطقه تجاری و پر رونق قرار گرفته است و تا بازار سیام پاراگون حدودا 10 دقیقه فاصله دارد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل تویین تاورز The Twin Towers :

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اطراف هتل در لابی تعبیه‌ شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر تایلند می‌توانند از پذیرش 24 ساعته، که در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات و درخواست‌های مسافران با روی خوش می‌باشند راهنمایی بخواهند. همچنین پرسنل مجرب و آموزش دیده مسلط به سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی کیفیت اقامت در این هتل زیبا را دو چندان می‌کند. بر اساس قوانین رایج در هتل تویین تاورز The Twin Towers Hotel استعمال سیگار در داخل هتل ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند. از امکانات و خدمات ارائه‌ شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو هتل تویین تاورز در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.
مهمانان می‌توانند در سونا بخار استراحت کنند و یا برای رفع خستگی از استخر روباز و صندلی آفتاب و بار در کنار استخر لذت ببرند. علاوه بر استخر سالن خدمات اسپا و ماساژ از جمله خدمات دیگر هتل است که به مسافران آفر می‌دهد. یک مرکز تناسب اندام با کفپوش‌های خاکستری و دکوری قدیمی نیز در هتل برای علاقه‌مندان به ورزش تعبیه شده که تمرینات ورزشی روزانه خود را در آن انجام دهند ولی برای استفاده از آن باید اندکی هزینه پرداخت کنید.
 برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول رایج تایلند دسترسی داشته باشید؛ همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را قبل از تحویل اتاق به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و چهار سالن مخصوص کنفرانس و دستگاه خودپرداز درهتل فراهم شده‌ است. هتل تویین تاورز بانکوک The Twin Towers Hotel دارای سه رستوران می‌باشد : رستوران Gold Teak ارائه دهنده انواع غذاهای محلی می‌باشد و رستوران فو مارن لاو Fu Marn Lau  ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی و همچنین در رستوران Daikoku Ramen غذاهای ژاپنی سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل تویین تاورز The Twin Towers Hotel:

این هتل در مجموع 660 اتاق مدرن که دارای تختخواب‌های زیبا با بهترین الیاف می‌باشند. هریک از 660 اتاق هتل مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، میز کار در اتاق، بطری آب رایگان، یخچال و مینی‌بار شارژ شده می‌باشد. یک حمام اختصاصی نیز در اتاق‌های هتل تعبیه شده که مجهز به دوش و وان و سشوار می‌باشد.

انواع اتاق‌های هتل تویین تاور:

- اتاق بزرگ دابل تویین 

- اتاق خانوادگی 
- اتاق اختصاصی دابل و تویین 
- سوئیت کوچک
- سوئیت لوکس 

فاصله این هتل تا:

- فرودگاه بین‌المللی دون موآنگ 21 کیلومتر 
- مرکز خرید پلاتینیوم 20 دقیقه
- بازار سیام پاراگون 10 دقیقه

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل تویین تاورز ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز روزنامه اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب قهوه/چای تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
سالن بازی کودکان سولاریم چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2