آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پرینس پالاس بانکوک

هتل پرینس پالاس بانکوک
prince palace Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل پرینس پالاس

چرا هتل پرینس پالاس بانکوک Prince Palace Hotel

هتل پرینس پالاس از جمله هتل‌های پنج ستاره لوکس و سطح بالای بانکوک محسوب می‌شود. هتل پرینس پالاس بانکوک در نزدیکی منطقه تجاری و توریستی Pratunam در شهر بانکوک قرار گرفته است و برای تجار و مسافرانی که قصد استراحت دارند مناسب می‌باشد. ارائه امکانات و خدمات رفاهی این هتل در سطح بالابی بوده و به انتخاب برتر مسافران بانکوک تبدیل شده است و یکی از بهترین هتل‌های تایلند در شهر قدیمی بانکوک می‌باشد. هتل پرینس پالاس بانکوک به لحاظ موقعیت مکانی به حمل و نقل عمومی از قبیل مترو و قطارها دسترسی آسانی دارد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل پرینس پالاس بانکوک :

هتل پرینس پالاس بانکوک امکانات و خدمات تفریحی بسیاری برای مسافران در نظر گرفته است از جمله می‌توان به دو جکوزی و یک مرکز آب گرم اشاره کرد. همچنین مهمانان می‌توانند در سونا استراحت کنند و یا برای رفع خستگی از استخر روباز بر روی بام و خدمات اسپا و ماساژ به نام DARAWADEE در برج TOWER C لذت ببرند. یک مرکز تناسب اندام برای علاقه‌مندان به ورزش در هتل در نظر گرفته شده است تا مسافران بتوانند تمرینات ورزشی خود را تحت نظر مربی خصوصی در آن انجام دهند.
هتل پرینس پالاس بانکوک هتل بصورت BB از مسافران خود پذیرایی می‌نماید. هتل دارای 4 سالن رستوران می‌باشد که بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی و دلچسب ترین نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها در آن ارائه می‌شود. رستوران CHINA PALACE برای صرف نهار و شام غذاهای چینی سرو می‍کند، رستوران KRUA MAHANAK & KARAOK  غذای چینی و تایلندی سرو می‌کند.، رستوران PRINCE CAFE صبحانه به صورت بوفه و شام از منو ارائه می‌دهد.  کافه‌های Palace ، Coconut، Sunset، Shinsen انواع نوشیدنی‌های لذیذ را در ساعات 10 الی 23 سرو می‌کند.  
فرودگاه در فاصله تقریبا 32 کیلومتری هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترنسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول تایلند دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس ، دستگاه خودپرداز و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است.

اتاق‌ها و خدمات هتل پرینس پالاس بانکوک:

این هتل در مجموع دارای 744 اتاق می‌باشد. چشم انداز اتاق‌های هتل رو به شهر زیبای بانکوک می‌باشد. و همه آن‌ها با دکوراسیونی شیک و مدرن طراحی شده‌اند. هر یک از 744 اتاق‌ مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال با مینی بار می‌باشد. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر وسایل آرایشی و سشوار به همراه وان و دوش تعبیه شده است. 
انواع اتاق‌ها:
- اتاق سوپریور
- اتاق دلوکس
- اتاق اجرایی
- سوئیت دلوکس
- سوئیت به اضافه اتاق پذیرایی
- سوئیت پرزیدنت
- اتاق خانوادگی
- سوئیت خانوادگی 2 خوابه
- سوئیت خانوادگی 3 خوابه
- اتاق ویژه معلولین

فاصله هتل تا:

- معبد وات ساکت: ۰.۸ کیلومتر
- مرکز فرهنگی هنری بانکوک: ۱.۹ کیلومتر
-  مرکز خرید ام بی کی:۲ کیلومتر
- مرکز خرید سیام دیسکاوری: ۲ کیلومتر
- موزه ملی بانکوک: ۲.۴ کیلومتر

- کاخ بزرگ: ۲.۵ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل پرینس پالاس ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2