آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فوروم پارک بانکوک

هتل فوروم پارک بانکوک
forum park Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل فوروم پارک بانکوک

چرا هتل فوروم پارک بانکوک Forum Park Hotel Bangkuk

هتل فوروم پارک بانکوک (Forum Park Hotel Bangkuk) یک هتل سه ستاره میان‌رده در منطقه Sathorn بانکوک در کشور تایلند واقع شده است.

خدمات و امکانات رفاهی هتل فوروم پارک: 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در لابی هتل فعالیت کرده و پاسخ‌گوی تمامی در خواست‌ها و سوالات مهمانان می‌باشند. همه پرسنل با زبان‌های تایلندی و انگلیسی با مسافران نیز ارتباط برقرار کرده و در زمینه‌های مختلف آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان برای مسافرانی که علاقه‌مند به سفر با خودرو شخصی می‌باشند، اشاره کرد که هر دو در هتل فوروم پارک در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.
برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول رایج تایلند دسترسی داشته باشید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و دستگاه خود پرداز درهتل برای مسافران مهیا شده‌ است.
مهمانان می‌توانند در سونا استراحت کنند و یا برای رفع خستگی از استخر روباز لذت ببرند. سالن تفریحی کارائوکه فضای راحتی را برای سرگرمی‌های شبانه فراهم می‌کند. یک مرکز تناسب اندام نیز در هتل برای علاقه‌مدان به ورزش تعبیه شده که تمرینات ورزشی روزانه خود را در آن انجام دهند.
 هتل فوروم پارک بانکوک دارای رستوران شیکی می‌باشد رستوران  Bellini’s ارائه دهنده انواع غذاهای چینی و تایلندی می‌باشد و همچنین این رستوران صبحانه را هر روز صبح از ساعت 6 تا 10 صبح به صورت بوفه سرو می‌کند. کافه Smirve Bar در سالن JD ارائه دهنده‌ی منوی متنوعی از میان وعده‌های سبک و نوشیدنی‌های دلچسب می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل فوروم پارک:

این هتل در مجموع دارای 116 اتاق لوکس می‌باشد هر یک از 116 اتاق هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، بطری آب معدنی رایگان، یخچال و مینی‌بار می‌باشد. یک حمام اختصاصی نیز در اتاق‌های هتل تعبیه شده که مجهز به حوله شخصی ، وسایل آرایشی و بهداشتی و وان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های سوئیت خانوادگی با مساحت 75 متر
- اتاق‌های دولوکس دابل یا اتاق دوقلو  با مساحت ۲۸ متر
- اتاق‌های دولوکس بالکونی با مساحت ۳۰ متر
- فوروم سوئیت 
- اتاق‌های دولوکس دابل یا اتاق دوقلو با مساحت ۲۸ متر
- سوپر دولوکس با دوش و تراس
- سوئیت دو خوابه با مساحت اندازه ۷۵ متر
- اتاق‌های دابل یا دوقلو سوپریر یا دولوکس با مساحت 28 متر

فاصله هتل تا:

- فرودگاه بین المللی سووارنابومی ۲۳ کیلومتر
- ایستگاه لامفینی ۲.۴ کیلومتر
- فروشگاه غذای دریایی ۴ کیلومتر
- بیمارستان ها و کلینیک ها: 600 متر
ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای بانکوک  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.






امکانات و خدمات هتل فوروم پارک بانکوک ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2