آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آزالیا باکو

هتل آزالیا باکو
azalea baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل آزالیا

چرا هتل آزالیا باکوAzalea 

هتل آزالیا باکو یک هتل لوکس چهارستاره برای مسافران تجاری و گردشگری در منطقه گنجلیک باکو در کشورآذربایجان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل آزالیا باکو:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری و خدمات هتل می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند و پرسنل هتل به زبان‌های آذری، روسی، ترکی مسلط می‌باشند.
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل آزالیا و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو درهتل آزالیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.
از جمله امکانات تفریحی هتل آزالیا می‌توان به استخرسرپوشیده، سونا بخار، حمام ترکی اشاره کرد همچنین مسافران می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژهتل برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی بهره ببرند.
هتل آزالیا باکو خدمات اتو وهمچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی و صرافی را به مهمانان خود آفرمی‌دهد همچنین در صورت لزوم پول نقد می‌توانید از دستگاه خودپرداز بهره ببرید.
رستوران بین المللی آزالیا که درطبقه 6 قرار دارد منویی ازانواع غذاهای متنوع برای صرف نهار و شام برای مهمانان ارائه می‌دهد و می‌توانید صبح خود را با صبحانه ای به سبک انگلیسی/ایرلندی آغاز کرده ویا اگر تمایل داشتید می‌توانید صبحانه را در اتاقتان میل نمایید.

اتاق‌ها وخدمات هتل آزالیا:

این هتل دارای 27 اتاق در 6 طبقه می‌باشد و همه این اتاق‌ها با ظرافت وسبک اروپایی طراحی شده اند.
اتاق‌های هتل آزالیا امکاناتی نظیرسیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون، حمام اختصاص با دوش و وان، میز کار و چای‌ ساز/ قهوه ساز می‌باشد.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا: مرکز خرید گانجلیک: ۱.۵ کیلومتر است.
- فاصله هتل تا: مرکز فرهنگی حیدر علی اف 2.7 کیلومتر است.
- فاصله هتل تا: میدان آزادی 4.4 کیلومتر است.
- فاصله هتل تا: میدان فواره ها 4.8 کیلومتر است.
- فاصله هتل تا: موزه ملی تاریخ آذربایجان 4.9 کیلومتر است.
- فاصله هتل تا: کاخ اسماعیلیه 5 کیلومتر است.

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای باکو بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آزالیا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان ماساژ حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2