آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اشلی هاب پوکت

هتل اشلی هاب پوکت
ashlee hub phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل اشلی هاب پوکت

چرا هتل اشلی هاب پوکت Ashlee Hub Phuket 

هتل اشلی هاب یک هتل چهار ستاره مجلل در ساحل غربی پوکت است که نمایی از دریای آندرمان را به نمایش می‌گذارد. ساختمان هتل هشت طبقه است و امکانات رفاهی عالی به مهمانان ارائه می‌دهد. ساختمان 8 طبقه هتل اشلی هاب پوکت در سال 2010 ساخته شده است و با امکانات و خدمات مطلوب در سطح یک هتل چهار ستاره توانسته به یک هتل محبوب در بین گردشگران تبدیل شود.

امکانات و خدمات هتل اشلی هاب پوکت  Ashlee Hub Phuket

همانطور که گفته شد این هتل امکانات رفاهی بسیار زیادی را با کیفت عالی در اختیار مهمانان می‌گذارد. امکاناتی مانند استخر روباز، زمین گلف، میز بیلیارد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد لازم بذکر است سالن جلسات هتل دارای امکانات پیشرفته و مجهز برای راحتی مهمانان می‌باشد.

 باشگاه بدنسازی با کلیه امکانات و مربی‌های حرفه ای و دو اتاق بخار در پشت بام هتل تعبیه شده است و مکانی برای استراحت و وقت گذراندن شما می‌باشد. برای افراد مشتاق و ماجراجو، جنگل نوردی، مسابقه کارتینگ، قایق رانی دریایی، تیراندازی یا حتی بانجی جامپینگ با هماهنگی با پذیرش می‌توان ترتیب داد.
پارکینگ رایگان، آسانسور، انبار نگهداری از چمدان ها، فروشگاه، کافی شاپ و رستوران، دستگاه خود پرداز از امکانات عمومی این هتل چهار ستاره هستند. برای میل کردن غذا نیز می‌توانید به رستوران میکس بیسترو "Mix Bistro" بروید و انواع غذاهای محلی، آسیایی و بین‌المللی را نوش جان کنید. بار و سالن ایر روف تاپ  " Air Rooftop Bar & Lounge"  برای صرف میان وعده‌های سبک و نوشیدنی‌های لذت‌بخش بهترین مکان است که نمایی زیبا از غروب آفتاب را به شما نشان می‌دهد. همچنین در رستوران هتل می‌توانید صبحانه بوفه، آسیایی، آمریکایی را نوش جان  بفرمایید.

اتاق‌ها و امکانات هتل اشلی هاب پوکت  Ashlee Hub Phuket

این هتل دارای 110 واحد اقامتی شامل اتاق‌های استاندارد و سوئیت های غیر سیگاری است که با رنگ های روشن و گرم رنگ آمیزی شده و کف کاشی کاری هستند. آنها با یک بالکن خصوصی همراه هستند. درهمه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال و مینی بار، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، کمد و میز کار قرار داده شده است.
انواع اتاق‌ها شامل:
اتاق دولوکس دو یا دو نفره
اتاق سه تخته لوکس

اطلاعات: 

برای کودکان 3 سال به بالا در صورت درخواست می‌توانید از یک تخت خواب اضافی با هزینه ای طبق برد هتل استفاده کنید.
ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مموع می‌باشد.

فاصله هتل تا:

استار باکس ساحل پاتونگ400 متر
پیاده روی بنانا600 متر
مرکز خرید جانگ سیلون700 متر
خیابان بانگلا800 متر
کلاب پوکت سیمون900 متر
مجتمع پارادایس پاتونگ1.1 کیلومتر
فرودگاه بین المللی پوکت24.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اشلی هاب پوکت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2