آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آماری پاتایا

هتل آماری پاتایا
amari pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل آماری پاتایا

 چرا هتل آماری پاتایا Amari Pattaya Hotel 

هتل آماری پاتایا Amari Pattaya Hotel  یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر پاتایا واقع در کشور تایلند است که امکاناتی لاکچری برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در پاتایای شمالی قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از دریا به مهمانان ارائه می دهد؛ همچنین به دلیل دسترسی مناسبی که داردهتلی محبوب میان گردشگران است.

امکانات و خدمات هتل آماری پاتایا Amari Pattaya Hotel 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های روسی، انگلیسی، تایلندی و چینی مسلط هستند. در این هتل پارکینگ رایگان با امنیتی بسیار بالا برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت وای فای رایگان نیز در سر تا سر هتل قابل دسترس است. 
خدماتی مانند آسانسور، سیستم اعلام حریق، مرکز تجاری، دستگاه خود پرداز، خدماتی مانند خشک شویی و اتو شویی و خدمات تور و بلیط نیز برای رفاه مهمانان در هتل قرار دارند. همچنین برای افراد معلول و ناتوان نیز امکانات ویژه ایی در نظر گرفته شده است. ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت در خواست مسافر انجام می‌شود.
در هتل آماری پاتایا امکان برگزاری جلسات کاری و کنفرانس نیز فراهم شده است. در این هتل امکانات تفریحی بسیار متعددی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در هتل قرار دارد که در همه فصل ها فعالیت می‌کنند و در کنار آن‌ها صندلی های آفتاب قرار دارند. یک بار نیز در کنار استخر قرار دارد که انواع نوشیدنی‌های خنک را سرو می‌کند. البته یکی از این استخرها، ویژه کودکان است. اگر به ماساژعلاقه مند هستید باید بدانید که این هتل یک مرکز ماساژ پیشرفته دارد که انواع ماساژ های سر و گردن، دست و پا و فول بادی را ارائه می‌کند. برای سرگرمی کودکان هم باشگاهی در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانند کارتون تماشا کنند و یا بازی های فکری و پازل انجام دهند.
باشگاه تناسب اندام، سونا و جکوزی، زمین گلف از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.
برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل که "مایا" نام دارد بروید و از منویی که شامل انواع غذا های آسیایی، آمریکایی و مکان است انتخاب نمایید. برای کودکان و افراد دارای رژیم نیز منو هایی مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آماری پاتایا Amari Pattaya Hotel :

هتل آماری پاتایا دارای 339 واحد اقامتی است که مهمانان با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانند اتاق خود را انتخاب کنند. اتاق‌ها با دکوراسیونی مدرن و شیک طراحی شده اند و همه عایق صدا هستند. پنجره اتاق‌ها سرتاسری و از سقف تا کف هستند. تمام دیوار ها با رنگ‌های گرم رنگ آمیزی شده اند و فضایی آرامش بخش دارند.
مبلمان ، سرویس خواب، تلویزیون با شبکه های ماهواره ایی، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، سرویس بهداشتی، حمام به همراه وان، لوازم بهداشتی عالی از دیگر امکانات اتاق‌ها هستند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق توئین یا دبل لوکس با چشم اندازی از اقیانوس، کلاب گرند دلوکس با منظره ایی از اقیانوس، کلاب کینگ، گرند دلوکس کینگ، توئین دلوکس با چشم انداز دریا، اتاق دبل با دید استخر هتل، سوئیت دوبلکس، سوئیت ویژه آماری، سوئیت کلاب آماری 

فاصله هتل تا:

هنر در پاتایا بهشت 450 متر
موزه هنر بطری 2.5 کیلومتر
مینی سیام 2.5 کیلومتر
دیدگاه پاتایا 3.6 کیلومتر
پارک لان فو 3.6 کیلومتر
پارک چالوم 4 کیلومتر
برج پارک پاتایا 5 کیلومتر
دنیای زیر آب پاتایا 6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آماری پاتایا ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان ماساژ سونا
پارک آبی سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2