آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گالریا 12 بانکوک

هتل گالریا 12 بانکوک
galleria12 Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل گالریا 12

چرا هتل گالریا 12 بانکوک؟
هتل گالریا 12 Galleria12  یک هتل چهار ستاره در قلب شهر بانکوک کشور تایلند است. دسترسی عالی به رستوران ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی باعث شده که این هتل به یکی از هتل های محبوب این شهر تبدیل شود. 
امکانات هتل گالریا 12:
در این هتل امکانات تفریحی و سرگرمی مانند استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب و مرکز تناسب اندام مجهز قرار دارد که می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید.
میز پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت میکند و کارمندان به زبان انگلیسی مکالمه می کنند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است. پارکینگ رایگان نیز در هتل فراهم شده که اگر قصد اجاره خودرو دارید و یا با ماشین شخصی به این هتل می روید می توانید از آن استفاده نمایید.
در رستوران هتل غذا به صورت سلف سرویس ارائه می شود و منو شامل انواع غذا های بین المللی و غذا هایی ویژه گیاه خواران می شود. البته امکان سرو غذا در فضای باز هتل نیز فراهم است. 
از دیگر امکانات هتل گالریا12 می توان به خدمات پرستاری از کودک، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، امکان اجاره خودرو، خدمات تور، خدمات فکس و کپی اشاره کرد. 
اتاق های هتل گالریا12:
 این هتل دارای 164 واحد اقامتی است که شامل اتاق و سوئیت های بسیار تمیز می شود. تمام اتاق ها بالکنی رو به باغ و یا رو به شهر دارند. امکاناتی نظیر: چای و قهوه ساز، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع، کاناپه و بخش نشیمن جداگانه هم در تمام اتاق ها قرار دارد.
فاصله هتل تا:
_ مرکز خرید ترمینال: 11 دقیقه
_ فرودگاه بین المللی: 30 دقیقه با خودرو
_ مرکز کنوانسیون ملکه: 12 دقیقه می باشد.

امکانات و خدمات هتل گالریا 12 ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی فضای سبز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلویزیون لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2