آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل حیات ریجسنی پوکت

هتل حیات ریجسنی پوکت
hyatt regency phuket resort Hotel پوکت
درجه هتل:
پوکت
حیات ریجسنی
اقامتگاه ۵ ستاره حیات ریجسنی، در کامالا قرار گرفته است و موقعیت بسیار خوبی برای گشت و گذار در پوکت دارد. فرودگاه شهر تنها ۲۸ کیلومتر دورتر است.حمل و نقل شهری و البته ترانسفر فرودگاهی را انجام می دهد و در صورت استفاده، باید مبلغ مجزایی را پرداخت نمایید. کارمندان در بخش پذیرش ۲۴ ساعته کار می کنند و از راهنمای گردشگری آن می توانید در مورد پوکت و تایلند اطلاعات خوبی بگیرید. از دیگر خدمات این بخش امکان تبدیل ارز، خدمات تور، انبار چمدان و ورود و خروج بدون معطلی را می تان نام برد. در تمام قسمت های هتل، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است.

بخش نظافتی هتل شامل اتوکشی، خشکشویی و اتوشویی است که هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. برای سفرهای کاری نیز امکاناتی فراهم شده که می توان در میان آن ها به اتاق های جلسات اداری و تجهیزات ارسال فکس اشاره کرد.حمل و نقل شهری و البته ترانسفر فرودگاهی را انجام می دهد و در صورت استفاده، باید مبلغ مجزایی را پرداخت نمایید. کارمندان در بخش پذیرش ۲۴ ساعته کار می کنند و از راهنمای گردشگری آن می توانید در مورد پوکت و تایلند اطلاعات خوبی بگیرید. از دیگر خدمات این بخش امکان تبدیل ارز، خدمات تور، انبار چمدان و ورود و خروج بدون معطلی را می تان نام برد. در تمام قسمت های هتل، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است.

در فضای باز بیرون هتل، میز و صندلی هایی گذاشته شده که برای لذت بردن از هوای آزاد مناسب اند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد و کلاس های یوگا، از دیگر امکانات تفریحی آن است. اگر می خواهید ورزش کنید به باشگاه بدنسازی تجهیزشده هتل بروید. موسیقی زنده در فضای باز و اتاق بازی برای کودکان نیز در هتل موجود می باشد. کودکان همچنین می توانند از کتاب های کودکانه، موسیقی، فیلم و شبکه های تلویزیون کارتونی نیز استفاده کنند.
امکانات و خدمات حیات ریجسنی ‌
رستوران آسانسور پذیرش 24 ساعته بار
خدمات 24 ساعته در اتاق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس ماساژ حمام ترکی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2