آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک

هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک
centara grand at centralworld bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
بانکوک
هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد

هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد هتلی است ۵ ستاره، شیک و مجلل که در قلب بانکوک واقع شده و یکی از بزرگترین هتل های آسیا و اقیانوسیه به شمار می رود. این هتل به طور یکپارچه به مرکز همایش ها و مرکز خرید خود متصل می شود. هتل Centara Grand At Centralworld ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه Skytrain Chidlom BTS فاصله دارد. این هتل در منطقه تجاری بانکوک واقع شده است و با بیش از ۵۰۰ فروشگاه و۵۰ رستوران به بزرگترین مرکز سبک زندگی آسیا و اقیانوسیه متصل است. هتل به دلیل دسترسی آسان به معروف ترین مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری بانکوک از جمله آمارین پلازا، مرکز فرهنگ و هنر بانکوک، کاخ بزرگ و پارک لومپینی توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است.

در تمام فضا های هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین برای میهمانانی که رانندگی می کنند، پارکینگ رایگان است. رستوران های موجود در هتل با نمای چشمگیر از بانکوک آماده ارائه خدمات است. هتل دارای یک استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب است که برای پر کرن اوقات فراغت گزینه مناسبی به حساب می آید. مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و آرایشی، ماساژ، سونا، جکوزی و کلاس های یوگا از جمله امکانات رفاهی است که در این هتل ارائه می شود. پس از یک روز طولانی می توانید با مراجعه به SPA Cenvaree با انواع روش های درمانی آرامش بخش، احساس آرامش کنید.

هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok دارای ۳۰ سوئیت جونیور، ۶ سوئیت و ۴۶۹ اتاق دونفره است که همگی کاملاً با امکانات مدرن مجهز هستند و با رزرو اتاق دلخواه اتاق می توانید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید. اتاق ها دارای آشپزخانه، حمام اختصاصی با وان، دوش و سایر ملزومات بهداشتی است. تهویه هوا دمای مناسب را تضمین می کند. همه اتاق ها فرش شده و دارای یک تخت دونفره یا یک تخت کینگ هستند. برای میهمانان کوچکتر می توان تخت کودکان را درخواست کرد. اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات و میز تحریر نیز موجود است. برای راحتی بیشتر میهمانان، واحدها شامل یخچال و تجهیزات تهیه چای / قهوه هستند.

امکانات و خدمات هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم آرایشی
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2