آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آسپری پوکت

هتل آسپری پوکت
aspery Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل آسپری

چرا هتل آسپری Aspery Hotel 

هتل آسپری Aspery Hotel یک هتل سه ستاره میان رده در شهر Tambong Patong  کشور تایلند است که در سال 2008 در 5 طبقه ساخته شد و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت. اگر قصد اقامت در هتلی آرام و بدون از شلوغی دارید این این هتل گزینه مناسبی می باشد.  هتل Aspery از ساحل ۳ دقیقه پیاده، از ساحل پاتونگ ۳ دقیقه پیاده، از مرکز خرید جانگسیلون و جاده بانگلا ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل آسپری Aspery Hotel 

از امکانات عمومی این هتل می توان به: پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، صندوق امانات، اسانسور، اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط ، پارکینگ، آرایشگاه، اشاره کرد. اگر علاقه مند به دوچرخه سواری هستید در این هتل این امکان برایتان فراهم شده است. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سری بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و فتوکپی و دستگاه خودپرداز درهتل مهیا شده‌است. مهمانان می‌توانید در مرکز اسپا وماساژ، زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی خوش بگذرانند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آسپری  Aspery Hotel Patong  

این هتل سه ستاره دارای 76 واحد اقامتی است اتاقها دارای یک تخت دونفره یا یک تخت کینگ هستند. گاوصندوق فضای امنی را برای اموال شخصی مهمانان فراهم می‌کند. امکانات دیگر شامل یخچال کوچک و ایستگاه چای/قهوه. اتاق‌ها مجهز به اینترنت، خط تلفن مستقیم و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/کابلی هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند همینطور حمام‌ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند. که شامل:
_ اتاق های دو نفره
_ سوئیت جونیور
_ اتاق سوپر یور
_  آپارتمان

فاصله هتل تا:

فرودگاه بین‌المللی پوکت: 23 کیلومتر
پاتونگ بیچ: 659 کیلومتر
بنگلا رود: 741 متر
جانگسیلون: 849 متر
مک دونلد: 123 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل آسپری ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته خدمات معلولین نگهداری از چمدان حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلویزیون لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2