آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاتونگ لاج پوکت

هتل پاتونگ لاج پوکت
patong lodge Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل پاتونگ لاج

چرا هتل پاتونگ لاج Patong Lodge Hotel 

هتل پاتونگ لاج Patong Lodge Hotel یک هتل چهار ستاره با امکانات خوب بر روی تپه ایی زیبا با چشم اندازی از ساحل Kalim است. امکانات این هتل باتوجه به چهار ستاره بودن آن در سطح عالی ارائه می‌شود و تجربه ایی بسیار خوب از سفر به تایلند را برای مهمانان فراهم می‌آورد.

خدمات و امکانات هتل پاتونگ لاج Patong Lodge Hote

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند. در قسمت لابی هتل اتاق مخصوص استعمال سیگار، مبلمان به همراه تلویزیون، کپسول آتشنشانی و آسانسور قرار گرفته است. از دیگر امکانات عمومی این هتل چهار ستاره می توان به خدمات تور و بلیط، صرافی، فکس و فتوکپی، خشک شویی و اتو شویی، امکان اجاره خودرو، امکان برگزاری جلسات و کنفرانس و تحویل سفارسات در اتاق اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است از امکانات سرگرمی و تفریحی هتل پاتونگ لاج می‌توان استخر روباز بزرگ به همراه صندلی‌های آفتاب و فضای سبزی زیبا جهت گپ و پیاده روی را نام برد. 

در رستوران "Boat" هتل انواع غذاهای خوشمزه آمریکایی، دریایی، محلی، تایلندی، پیتزا و بین‌المللی به ضورت منوی بوفه سرو می‌شود.در بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی را به همراه میان وعده سفارش دهید.

اتاق ها و امکانات هتل پاتونگ لاج Patong Lodge Hote:

این هتل دارای 150 اتاق می‌باشد. تاق‌های پاتونگ لانج به سبک تایلندی و با لوازم چوبی طراحی شده اند و برای هر سلیقه ای ینوع متفاوتی از اتاق‌ها را فراهم کرده اندو برخی از اتاق‌ها نیز مجهز به بالکن اختصاصی هستند.  مانند:

_اتاق خانواده

_ اتاق VIP

_ اتاق سوپریور

_ اتاق پریمیوم

_ اتاق دبل

_ اتاق تریپل

_ اتاق جونیور

فاصله هتل تا:

فاصله تا ساحل کالیم: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل ناکالای: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترامگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا تپه رانگ: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تائو: ۹٫۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 ** 

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پاتونگ لاج ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان خدمات تور و بلیط حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری)
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2