آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاس مور بیچ آلانیا

هتل کلاس مور بیچ آلانیا
klas more beach Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل کلاس مور بیچ

چرا هتل کلاس مور بیچ Klas More Beach Hotel ؟

هتل کلاس مور بیچ با ارائه انواع خدمات و طیف گسترده‌ای از امکانات با قیمتی اقتصادی تر و نزدیکی به ساحل و داشتن موقعیت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی این شهر از محبوبیتی نسبی در بین مسافران برخوردار است. بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک 11 کیلومتر و برج سرخ آلانیا 12 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه "Gazipaşa-Alanya" است که 31 کیلومتر از هتل "Klas More Beach" فاصله دارد.

امکانات هتل کلاس مور بیچ:

رستوران هتل با ظرفیت 380 نفر در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با منو‌های بوفه، آلاکارته و ... فعالیت می‌کند؛ برای لذت بردن از انواع نوشیدنی و دسر‌ها مورد علاقه خود می‌توانید به بار‌های لابی، بار ساحلی و بار کنار استخر هتل مراجعه کنید. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. برای کسانی که دوست دارند ورزش کنند، هتل یک باشگاه ورزشی و 1 زمین تنیس، تنیس رومیزی و ... ارائه می‌دهد. همچنین یک اسپا وجود دارد که میهمانان می‌توانند در حمام ترکی یا با ماساژ آرامش بخش استراحت کنند. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی اتاق‌ها و لابی وجود دارد که آنلاین شدن و دسترسی به شبکه‌های مجازی را آسان می‌کند. هتل پارکینگ اختصاصی ندارد ولی می‌توانید از بخش‌های جلوی هتل استفاده کنید و نگران امنیت خودرو خود نباشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کلاس مور بیچ:

تمامی اتاق‌های هتل از نوع استاندارد با ابعاد 23 متر مربع هستند. همه اتاق‌های استاندارد دارای 1 تخت فرانسوی + 1 تخت یک نفره، سیستم قفل درب اتاق با کارت، سیستم هشدار حریق، کمد لباس، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، پخش ماهواره‌ای، بالکن، تلفن مستقیم، سشوار و آینه هستند. 

فاصله هتل کلاس مور بیچ تا:
- پارک پاتن: 8 کیلومتر
- پارک گانیوغلو چوکوک: 10 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 10 کیلومتر
- پارک باریش مانچو: 10 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 10 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 11 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 11 کیلومتر
- آلانیا سید تراسی: 11 کیلومتر
- رستوران گاریپ: 200 متر
- کافه/بارهانچی: 350 متر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 11 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 5 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 14 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 13 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 28 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاس مور بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2