آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لابراندا مارس مارماریس

هتل لابراندا مارس مارماریس
labranda mares marmaris Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل لابراندا مارس مارماریس

چرا هتل لابراندا مارس مارماریس Labranda Mares Marmaris Hotel ؟

هتل لابراندا مارس مارماریس هتلی لوکس و پنج ستاره در شهر زیبا و دیدنی و مارماریس قرار گرفته است. از این هتل تنها 4 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارید. هتل لابراندا مارس مارماریس دقیقاً در نزدیکی ساحل واقع شده است و دارای یک منطقه ساحلی خصوصی است. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل قرار گیری در میان جنگل‌های سرسبز می‌باشد که در پشت هتل نمای درختان سرسبز را خواهید داشت و چشم انداز رو به دریای مدیترانه می‌باشد که دیدن این مناظر هر فردی را به آرامش می‌رساند.

خدمات و امکانات هتل لابراندا مارس مارماریس Labranda Mares Marmaris Hotel 

در هتل پنج ستاره و شیک  Labranda Mares Marmaris Hotel انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. خدمات این هتل All-Inclusive  بوده به این منظور، خدماتی که به شما در هتل ارائه می‌شود از جمله رستوران و تفریحات آبی شامل همان هزینه رزرو می‌شود. (البته تمام تفریحات آبی شامل پکیج آل اینکلوسیو نمی‌‍شود.) یک فروشگاه کوچک در مجموعه وجود دارد تا بتوانید در هر زمان، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید. در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید همچنین یک باغ اختصاصی در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند. یک مرکز اسپا برای هتل لابراندا مارس مارماریس تعبیه شده تا مهمانان قادر باشند در صورت نیاز، انواع خدمات ماساژ را طی تور مارماریس از افراد متخصص در این زمینه دریافت کنند. نا گفته نماند در هتل لابراندا مارس مارماریس می‌توانید از بازی های تنیس روی میز، دارت یا بیلیارد لذت ببرید. 
چنانچه کودک خردسالی همراه خود دارید و نگهداری و مراقب از او به دغدغه و نگرانی شما در طول اقامت در هتل لابراندا مارس مارماریس تبدیل شده، خبر خوش برای شما این است که با استفاده از خدمات پرستاری از کودک هتل لابراندا مارس مارماریس قادر خواهید بود مسئولیت نگهداری از کودک یا کودکان خود را به متخصصان و مربیان کاربلدی که هتل برای این امور استخدام کرده، محول کنید و با خیالی آسوده از گشت و گذار در مارماریس و اقامت در هتل Labranda Mares Marmaris Hotel لذت ببرید. وجود استخری مخصوص برای آن‌ها به والدین اجازه می‌دهد بدون نگرانی به کودکان اجازه آب تنی بدهند.
صبحانه، ناهار و شام در رستوران یونس  YUNUS Restaurant به صورت بوفه سرو می‌شود. می‌توانید غذاهای دریایی تازه را در رستوران میهنه MEYHANE FISH امتحان کنید. همانطور که از نام رستوران CHINESE پیداست، در غذاهای چینی متخصص است. رستوران MEYHANE FISH با غذاهایی مخصوص دریایی پذیرای مهمانان می‌باشد. برای خوردن غذاهای ایتالیایی باید به رستوران PIZZERIA بروید. تنوع در رستوران ÇAMLIK بیشتر بوده و همه نوع غذاهای بین‌المللی در آن سرو می‌شوند. 

اتاق‌ها و امکانات هتل لابراندا مارس مارماریس Labranda Mares Marmaris Hotel

داخل اتاق‌های هتل لابراندا مارس مارماریس به اینترنت وای فای دسترسی دارید تا به راحتی بتوانید با استفاده از گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود به اینترنت متصل شوید. سیستم تهویه مطبوع به کار رفته در هر اتاق قوی بوده و تلویزیون‌ها، به همه شبکه‌های ماهواره‌ای متصل هستند. البته امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده مجموعه، به هیچ فردی اجازه نمی‌دهند به جز زمان استراحت و برای خواب شبانه، برای مدتی هر چند کوتاه داخل اتاق بمانند! ابعاد اتاق‌های هتل لابراندا مارس مارماریس به اندازه‌ای است که در هر یک قسمتی مجهز به مبلمان راحتی چند نفره وجود دارد. برای همه آن‌ها بالکن طراحی شده است. از این بالکن، بسته به موقعیت قرارگیری اتاق در سازه اصلی، به باغ یا دریا دید خواهید داشت. یکی از امکانات امنیتی جالب، وجود گاوصندوق مخصوص لپ تاپ در هر اتاق است.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو نفره با نمای زمین 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
خانه ییلاقی-دو خوابه نمای باغ 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
اتاق استاندارد دو نفره با منظره دریا 1 تخت دونفره                                                                                                                                                                                                                                                                                                      خانه ییلاقی یک خوابه 1 تخت دونفره
اتاق سوپریور دو نفره با نمای جزئی دریا 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- مجسمه آتاتورک 4.2 کیلومتر
- موزه مارماریس 4.2 کیلومتر
- میدان جوانان مارماریس 19 می 4.3 کیلومتر
- دریا/اقیانوس منطقه مارماریس 7 کیلومتر
- ساحل عمومی مارماریس 500 متر
- ساحل نمادین 1.1 کیلومتر
- ساحل Icmeler 1.8 کیلومتر
- ساحل تورونچ 5 کیلومتر
- ساحل آموس 7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی رودز 49 کیلومتر
- فرودگاه دالامان 50 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک 62 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لابراندا مارس مارماریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
یخچال
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2