آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مایک بیچ پاتایا

هتل مایک بیچ پاتایا
mike beach Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل مایک بیچ

چرا هتل مایک بیچ پاتایا Mike Beach Resort Hotel  

هتل مایک بیچ پاتایا Mike Beach Resort هتل مایک بیچ جز هتل‌های لوکس سه ستاره پاتایا است. این هتل زیبا در بخش شمالی پاتایا واقع شده است و با اندکی پیادی روی می‌توان به ساحل و مراکز خرید رسید.

خدمات و امکانات هتل مایک بیچ Mike Beach Resort Hotel

رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه را در طول روز سرو می‌کند. کافی شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را ارائه می‌دهد. این هتل دو استخر روباز دارد که میهمانان می‌توانند از آنها استفاده کنند. امکانات آفتاب گرفتن هم برای مهمانان فراهم می‌باشد و یا اگر علاقه‌مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز در هتل برای شما تعبیه شده است.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی و اتاق‌های هتل فراهم شده است تا مهمانان بتوانند با دوستان خود در ارتباط بمانند. برای نشست‌های کاری سالن جلسه برای مهمانان تعبیه شده و انواع تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و فتوکپی در هتل ارائه شده است لازم بذکر می‌باشد کارکنان پذیرش به زبان‌های انگلیسی و تایلندی، تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات هتل مایک بیچ Mike Beach Resort Hotel

هتل دارای 80 اتاق می‌باشد.همه ی اتاق‌ها به زیبایی دکور شده اند و به سیستم تهویه ی هوا، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، تلفن، یخچال ، میز مطالعه مجهز شده اند. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد.

انواع اتاق‌ها:

اتاق استاندارد دو یا دو نفره2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور دو یا دو نفره2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت جونیور خانوادگی 2 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

فاصله تا پارک یخ جادویی سیام: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج پارک پاتایا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۶.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مایک بیچ ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ
پارک آبی چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2