آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاب پینتا مارماریس

هتل کلاب پینتا مارماریس
club pineta marmaris Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل کلاب پینتا مارماریس

چرا هتل کلاب پینتا مارماریس  Club Hotel Pineta Marmaris ؟

هتل کلاب پینتا مارماریس هتلی سه ستاره و در شهر ساحلی مارماریس قرار گرفته است. این هتل سه ستاره در سال 1988 احداث شد و چند سال بعد، یعنی در سال 2008 مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه با امکانات و خدمات کافی از میهمانان خود استقبال می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این هتل نزدیکی به پارک آبی مارماریس می‌باشد که فاصله ده دقیقه ای دارد تا آن‌جا دارد. در صورت رفتن به پارک آبی دریم واتر و پارک آبی آتلانتیس، باید دو کیلومتر مسافت بپیمایید.

خدمات و امکانات هتل کلاب پینتا مارماریس  Club Hotel Pineta Marmaris

تمامی پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مهمانان آماده اند. دسترسی به اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه) به مهمانان اجازه می‌دهد در تعطیلات در ارتباط بمانند ضمنا در صورت به همراه داشتن ماشین شخصی می‌توانید آن را در پارکینگ هتل پارک کنید. 
تعدادی مغازه از جمله سوپرمارکت در هتل کلاب پینتا مارماریس وجود دارد. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد که می‌توانید در آن‌جا هوایی تازه کنید. استخرهای سرپوشیده و روباز و یک منطقه شنا برای کودکان نیز وجود دارد همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. یک اسنک بار کنار استخر نیز وجود دارد. طیف گسترده ای از فعالیت های ارائه شده در هتل، تضمین می‌کند که هر روز چیز جدیدی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله این فعالیت‌‍ها می‌توان به  تنیس، والیبال، بسکتبال و گلف اشاره کرد. ورزش های آبی موجود در این هتل شامل اسکی روی آب، جت اسکی، قایق سواری با پارو و قایق موزی است. 
مهمانان می‌توانند از میان طیف وسیعی از فعالیت های ورزشی سرپوشیده، از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز و ایروبیک یا با پرداخت هزینه، بیلیارد را انتخاب کنند. گزینه های مختلف سلامتی از جمله اسپا، سونا، حمام و درمان های ماساژ در هتل موجود است. فعالیت‌های اوقات فراغت دیگر شامل برنامه سرگرمی، کلوپ کودکان و دیسکوی کودکان است. امکانات غذاخوری شامل کافه و بار است. مهمانان می‌توانند در فضایی دنج در رستوران (بوفه و à la carte) ناهار بخورند. از جمله مزایای اقامت همه جانبه، مجموعه ای از نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی و همچنین پیشنهادات ویژه مانند تنقلات است. یک صبحانه خوشمزه به مهمانان انرژی زیادی برای روز می‌دهد. هنگام ناهار و شام، مهمانان از خود در بوفه سخاوتمندانه پذیرایی کنند. هتل کلاب پینتا انواع امکانات برای بر گزاری مجالس و مراسم و کنفرانس‌های شما را مهیا کرده است از جمله جشن‌های عروسی ، جشن‌های تولد، سالن‌های کنفرانس های کاری و تجاری و ...

اتاق‌ها و امکانات هتل کلاب پینتا مارماریس  Club Hotel Pineta Marmaris

این هتل دارای 500 واحد اقامتی مجهز و شیک می‌باشد. تهویه مطبوع در اتاق‌ها تضمین می‌کند که دمای متعادل داشته باشند، همچنین مهمانان می‌توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. تخت کودک را می‌توان برای مهمانان کوچکتر درخواست کرد. یک مینی بار و با پرداخت هزینه، گاوصندوق نیز وجود دارد. میهمانان همچنین یک یخچال را در میان ویژگی‌های استاندارد پیدا خواهند کرد. اتاق‌ها همگی مجهز به تلفن و تلویزیون ماهواره ای هستند و راه های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. حمام‌ها مجهز به دوش و سشوار هستند.

فاصله هتل تا

- شهر باستانی آموس: 747 متر
- اینجکوم: 151 متر
- رستوران سامدان: 252 متر
- مسجد سیتلر شیرینیر: 144 متر
- پارک آبی آکوادریم: 637 متر
- فرودگاه بین المللی دالامان: 50,000 متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاب پینتا مارماریس ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2