آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش
palace Hotel کیش
درجه هتل:
هتل پالاس

چرا هتل پالاس Palace Hotel ؟

هتل پالاس کیش در زمستان 1400 با بیش از 233 اتاق و سوئیت اختصاصی در جزیره کیش احداث شد. "Palace Hotel" در مدت کوتاهی توانسته است با وجود ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون نزدیکی به سواحل نیلگون خلیج فارس، دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی و معماری چشم‌نواز واحدهای اقامتی، هزاران نفر از میهمانان جزیره کیش را میزبانی کند. ترکیب معماری ایرانی و صنعت مدرن در طراحی اتاق‌های هتل پالاس باعث شده است تا سلایق و انتظارات گوناگون مسافران را پوشش دهد و امکانات متنوعی را به آنها ارائه کند. این هتل به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین عمارت‌های جزیره کیش، شامل یک لابی شیک، فضاهای عمومی سرسبز و وسیع، اتاق‌های زیبا با تجهیزات کامل و رستوران بین‌المللی است.

امکانات هتل پالاس:

رستوران هتل با امکان سرو انواع غذا‌های ایرانی و بین‌‌المللی با ظرفیت 300 نفره فعالیت می‌کند؛ صبحانه رایگان با منوی بوفه هر روز صبح در ساعات 7 الی 10 موجود است، برای ناهار و شام نیز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه غذای خورد علاقه خود را از منو‌های انتخابی رستوران سفارش دهید و منتظر سرو یک وعده لذیذ باشید. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. انواع خودرو‌های لوکس و اقتصادی موجود است. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان عرضه می‌شود و مهمانان می‌توانند بدون نیاز به هماهنگی و رزرو از این امکان امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل پالاس برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. ورود حیوانات نیز ممنوع بوده و شما اجازه بردن حیوان خانگی خود به داخل هتل را ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پالاس:

هتل پالاس با بیش از 233 اتاق آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل دبل، توئین، تریپل، 4 تخته و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره که می‌تواند دریا، محوطه باغ هتل یا جزیره باشد و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل پالاس تا:
- ميدان آبشار: ۷۷۱ متر
- بازار پردیس2 : ۱ کیلومتر و ۲۹ متر
- ميدان پرديس: ۱ کیلومتر و ۱۴۲ متر
- پلاژآقایان: ۱ کیلومتر و ۲۳۹ متر
- بازار كيش مال: ۱ کیلومتر و ۳۴۲ متر
- پارک هنگام: ۱ کیلومتر و ۳۶۹ متر
- بازار پردیس 1: ۱ کیلومتر و ۴۴۱ متر
- رويال مال: ۱ کیلومتر و ۵۱۳ متر
- خيابان رودكي: ۱ کیلومتر و ۶۱۹ متر
- مرکز تجاری: ۱ کیلومتر و ۹۱۴ متر
- فلای بوردک ۱ کیلومتر و ۹۸۴ متر
- کیبل اسکی: ۱ کیلومتر و ۹۹۰ متر
- مرکز همایش های بین المللی: ۲ کیلومتر و ۹ متر
- بازار مرجان: ۲ کیلومتر و ۴۷ متر
- حافظیه:  ۲ کیلومتر و ۱۹۹ متر
- بازار زيتون: ۲ کیلومتر و ۲۴۶ متر
- بلوار ساحل: ۲ کیلومتر و ۳۲۸ متر
- گذر هنرمندان: ۲ کیلومتر و ۳۹۹ متر
- پارک مرجان: ۲ کیلومتر و ۴۳۷ متر
- اسکله تفریحی: ۲ کیلومتر و ۴۶۶ متر
- بولینگ مریم: ۲ کیلومتر و ۵۴۶ متر
- بازار پانیذ: ۲ کیلومتر و ۶۹۰ متر
- توتی فروتی: ۲ کیلومتر و ۷۰۶ متر
- هایپرمارکت: ۲ کیلومتر و ۷۰۹ متر
- بازار ونوس: ۲ کیلومتر و ۷۵۷ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پالاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2