آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال جورجیا تفلیس

هتل رویال جورجیا تفلیس
royal georgia Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل رویال جورجیا

چرا هتل رویال جورجیا Royal Georgia Hotel

هتل سه ستاره رویال جورجیا در تفلیس واقع در کشور گرجستان است و با توجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی معمولی در هتل داشته باشید. هتل رویال جورجیا در محله ورا و در 6 کیلومتری میدان معروف آزادی قرار گرفته و دارای یک باغ سرسبز و زیبا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل رویال جورجیا Royal Georgia Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارند گفتنی است کارمندان این بخش که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. رستوران هتل رویال جورجیا با غذاهای اصیل گرجستانی و غذاهای بین‌المللی و محلی پذیرای مهمانان می‌باشد. در بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. فاصله فرودگاه تا هتل حدود 19 کیلومتر می‌باشد و دسترسی به آن از طریق ترانسفر فرودگاهی امکان پذیر می‌باشد. لازم بذکر است استعمال دخانیات در هتل مجاز نیست به جز محوطه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است. اینترنت وای فای هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و سالن کنفرانس برای جلسات شما همراه با خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است البته ناگفته نماند که اقامت در هتل Royal Georgia Tbilisi فرصت لذت بردن از بازی بیلیارد را هم در اختیار مهمانان می‌گذارد همچنین علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. در صورت نیاز نیز خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در دسترس می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل رویال جورجیا Royal Georgia Hotel

هتل رویال جورجیا دارای 22 اتاق می‌باشد. در داخل اتاق‌های این هتل تفلیس امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ملزومات بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، دستگاه چای ساز و ... تعبیه شده است. تراس‌های اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده تا چشم اندازی زیبا از دریاچه را به میهمانان هدیه دهد.

انواع اتاق‌ها:

- Comfort Double Room یک تخت بزرگ با مساحت 19 متر مربع و ظرفیت 2 نفر
- Twin Room دو تخت یک نفره با مساحت 20 متر مربع و ظرفیت 2 نفر
- Classic Triple Room  سه تخت یک نفره با مساحت 25 متر مربع و ظرفیت 3 نفر
- Double Room یک تخت دو نفره با مساخت 17 متر مربع و ظرفیت 2 نفر

فاصله هتل تا:

- باغ وحش تفلیس 11 کیلومتر
- تئاتر روستاولی 13 کیلومتری
- فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر
- میدان آزادی 6.4 کیلومتر
- سیرک تفلیس 4.9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال جورجیا ‌
رستوران کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی
باشگاه بدنسازی باشگاه بیلیارد
بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2