آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شرایتون گرند دبی

هتل شرایتون گرند دبی

چرا هتل شرایتون گرند دبی Sheraton Grand Hotel, Dubai ؟

هتل شرایتون گرند دبی "Sheraton Grand Hotel, Dubai" در قلب دبی، امارات متحده عربی در جاده شیخ زاید واقع شده است. این هتل اتوبوس شاتل رایگانی را برای اقامت مهمانان به مرکز خرید امارات و ساحل لامر ارائه می‌دهد. هتل در چند دقیقه‌ای فرودگاه بین‌المللی دبی، مرکز خرید دبی، برج خلیفه و روبروی مرکز تجارت جهانی دبی است.

امکانات هتل شرایتون گرند دبی:

هتل دارای استخر روباز فصلی است. این استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. پذیرش تمام 24 ساعت شبانه روز را فعالیت می‌‌کند و آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخ‌گوی سوالات آنان است؛ در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و سیستم هشدار، کپسول آتش نشانی، امکانات حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور برای دسترسی راحت به طبقات بالا، فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی، سرویس بهداشتی و ... را می‌بینید که بعضی از آنها شامل هزینه جداگانه می‌شوند. در فضای باز هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند. پارکینگ رایگان در دسترس است و مهمانان می‌توانند خودرو خود را در آن بدون نیاز به هماهنگی قرار دهند. اینترنت به صورت وای‌فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها برای مهمانان ارائه می‌شود و درصورت نیاز می‌توانید از اینترنت پر سرعت کابلی با هزینه جداگانه استفاده کنید.
"Soul Wellness & Spa" در طبقه 52 این هتل مرتفع قرار دارد و از مهمانان با منویی از درمان‌های آرامش بخش پذیرایی می‌کند؛ در حالی که "Sheraton Fitness" مجموعه‌ای از گزینه‌های سلامتی و تناسب اندام را ارائه می‌کند تا حس رفاه شما را در طول سفر فراهم کند؛ این مجموعه با به روز ترین وسایل ورزشی مجهز شده و با مربیانی آموزش دیده و دارای مدارک بین‌المللی است که می‌توانید در طول اقامتتان از آن استفاده کنید و برنامه ورزشی خود را حفظ کنید. مرکز تجاری و جلسات هتل دارای شش اتاق جلسه است و یک اتاق رقص بزرگ و سازگار و تیم رویدادهای اختصاصی برای همه درخواست‌ها و سؤالات آماده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شرایتون گرند دبی:

اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل شرایتون مجهز به تخت خواب راحت "Sheraton Sleep Experience" هستند و از مناظر باشکوه دبی از پنجره‌های کف تا سقف لذت می‌برند. این اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند.

فاصله هتل شرایتون گرند دبی تا:
- باغ های فیکوس: 950 متر
- پارک زابل: 1.2 کیلومتر
- قاب دبی: 1 مایل
- پارک جامعه الحدیبه: 1.7 کیلومتر
- پارک الوصل: 2.3 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.4 کیلومتر
- پارک الخزان: 3.2 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 3.5 کیلومتر
- رستوران نویکوف: 20 متر
- سیاره سبز دبی: 3.7 کیلومتر
- برج خلیفه: 3.9 کیلومتر
- فواره دبی: 4.1 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.3 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 6 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 14 کیلومتر
- برج العرب: 14 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 17 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 4.5 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.8 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 3.4 کیلومتر
- ساحل شمالی: 3.7 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 6 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 6 کیلومتر
- مترو الجفیلیه: 700 متر
- فرودگاه دبی: 9 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 26 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 40 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شرایتون گرند دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2