آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وکو دبی

هتل وکو دبی

چرا هتل وکو دبی voco Dubai, an IHG Hotel ؟

هتل پنج ستاره وکو دبی جزء هتل‌های زنجیره‌ای "IHG" است؛ "IHG" که مخفف کلمه "InterContinental Hotels Group" است به معنای شرکت هتلداری بریتانیایی و چندملیتی است، که با در اختیار داشتن حدودا 6.000 هتل در بیش از ۱۰۰ کشور، به‌ عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های  زنجیره‌ای جهان، شناخته می‌شود. هتل وکو با موقعیتی بسیار خوب در جاده شیخ زاید، مشرف به مرکز تجارت جهانی دبی دارای 4 رستوران، یک استخر روباز و اتاق‌های ملاقات بزرگ است.

امکانات هتل وکو دبی:

"voco Dubai" (هتل رویال "Nassima" سابق) دارای رستوران‌های بین‌المللی است که انواع غذاهای جهانی را ارائه می‌دهند، در حالی که بارها مکان‌هایی را برای استراحت پس از یک روز در شهر فراهم می‌کنند. از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به دوره‌ها و کلاس‌های رقص لاتین و شرقی، انواع بازی‌های رومیزی فکری، دارت، و تنیس روی میز شاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد و دیگر ورزش‌ها شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل وکو دبی:

شما در هتل وکو انتخابی از 471 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 100 اتاق خانوادگی متصل به هم و 89 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت LED دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل وکو دبی تا:
- باغ های فیکوس: 400 متر
- پارک الوصل: 1.7 کیلومتر
- پارک زبیل: 1.9 کیلومتر
- پارک جامعه الحدیبه: 2.2 کیلومتر
- قاب دبی: 2.3 کیلومتر
- پارک الخزان: 2.5 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 2.8 کیلومتر
- میدان عمار: 2.8 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 3 کیلومتر
- برج خلیفه: 3.1 کیلومتر
- فواره دبی: 3.3 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 5 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 5 کیلومتر
- برج العرب: 13 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 14 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 18 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 5 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.6 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 2.9 کیلومتر
- ساحل شمالی: 3.8 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 5 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 5 کیلومتر
- برج های مترو امارات: 750 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وکو دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2