آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سانپوینت بدروم

هتل سانپوینت بدروم
sunpoint bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل سانپوینت بدروم

چرا هتل سانپوینت بدروم Sunpoint Hotel Bodrum ؟

هتل سانپوینت واقع در شهر بدروم، تنها 600 متر از ساحل گامبت فاصله دارد و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را با قیمتی اقتصادی عرضه می‌کند؛ هتل برای دسترسی هرچه آسان تر به ساحل و فرودگاه ترانسفر نیز در نظر گرفته است که با هزینه جداگانه انجام می‌شود؛ میز تور و گشت شهری نیز موجود است و مهمانان می‌وانند با پرداخت هزینه آن از این خدمات بهره مند شوند.

امکانات هتل سانپوینت بدروم:

هتل دارای استخر روباز با فعالیت فصلی است که محدودیت سنی ندارد؛ در کنار استخر تراس آفتاب گیر هتل قرار دارد که با تخت‌های حمام آفتاب و کافه/بار استخر از شما پذیرایی می‌کند. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی را ارائه می‌کند، صبحانه در این رستوران به شکل بوفه و رایگان در دسترس است و برای ناهار و شام نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارید و غذای خود را از منوی آلاکارته آن انتخاب کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و اینترنت وای‌فای رایگان باری تمامی مهمانان درهتل در دسترس است و می‌توانند با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوند. خدمات کرایه خودرو نیز در هتل موجود است و مهمانان می‌توانند با انتخاب خودرو مودر علاقه خود به دیدن شهر و مکان‌های گردشگری، مراکز خرید و ... بروند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سانپوینت بدروم:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل سانپوینت بدروم تا:
- دروازه میندوس: 1.8 کیلومتر
- پیری رئیس پارکی: 2.1 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 2.3 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 2.6 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 2.8 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 3.1 کیلومتر
- قلعه بدروم: 3.1 کیلومتر
- برج فرانسوی: 3.2 کیلومتر
- درخت بقراط: 18 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 18 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 13 کیلومتر
- ساحل گامبت: 550 متر
- ساحل بیتز: 1.4 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 2.1 کیلومتر
- مور پلاج: 2.5 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژ: 2.8 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 27 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 34 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کوس: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سانپوینت بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2