آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کونیاک ایروان

هتل کونیاک ایروان
konyak Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل کونیاک

چرا هتل کونیاک Konyak Hotel

هتل چهار ستاره  کونیاک واقع در ایروان، ۱۸ دقیقه پیاده تا میدان جمهوری فاصله داشته است و با توجه به چهار ستاره بودن این هتل اقامتی دلخواه و مناسب خواهید داشت. از نقاط محبوب و دیدنی هتل می‌توان به کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر، ایستگاه قطار ایروان و موزه تاریخ ارمنستان اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل کونیاک Konyak Hotel

با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید و از امکانات خوب آن بهره مند شوید. تمامی خدمات و امکانات در خور یک هتل چهار ستاره لوکس در این هتل ایجاد شده و اقامتی خوش را برای شما رقم می‌زند. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل کونیاک که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند.
در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد. کافی شاپ زیبا وشیک این هتل در طبقه هشتم قرار دارد و با کف شیشه ای خود می‌تواند لحظات به یادماندنی را برای مسافران فراهم نماید. این کافی شاپ ارائه دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها می‌باشد که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر فصلی هتل با صندلی‌های آفتابگیر آن اشاره کرد.
برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌گیرد و اینکه برای بالا بردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در نظر گرفته‌شده است. اگر کودک به همراه خود دارید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری از کودک شما به همراه وسایل بازی، DVD، کتاب و موسیقی برای رفاه کودکتان فراهم شده است.
برای سپری کردن ساعات خود می‌توانید تورهای پیاده روی شرکت کنید و یا در کلاس‌های آشپزی حضور داشته باشید. هتل کونیاک همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل کونیاک Konyak Hotel

هتل کونیاک دارای 40 اتاق در انواع مختلف مانند سوئیت های ماه عسل و خانوادگی می‌باشد.  چشم انداز اتاق‌های هتل رو به شهر و تراس هم در اتاقها موجود می‌باشد. در داخل اتاق‌های هتل کونیاک امکانات رفاهی بسیار خوبی طراحی شده که شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت و ... می‌شود. سرویس بهداشتی و حمام، ملزومات بهداشتی، تلفن، آباژور، دستگاه چای ساز و قهوه ساز از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دوقلو 2 تخت یک نفره

- اتاق دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت سوپریور اتاق خواب 1: 1 تخت دونفره بزرگ اتاق خواب 2: 1 مبل تختخواب شو
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت جونیور لوکس 1 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا پارک دایره ای 700 متر
- فاصله تا پارک انگلیسی 1.2 کیلومتر
- فاصله تا پارک دایره ای 1.2 کیلومتر
- فاصله تا باغ عمومی شاهومیان 1.3 کیلومتر
- فاصله تا میدان جمهوری 1.3 کیلومتر
- فاصله تا رستوران ارک خوزوکنر 350 متر
- فاصله تا کافه/بار آبجو 600 متر
- فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف 2 کیلومتر
- فاصله تا کارخانه براندی ایروان 2.2 کیلومتر
- فاصله تا آبشار ایروان 2.7 کیلومتر
- فاصله تا قطار ایروان ایستگاه قطار 1.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل کونیاک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2