آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایسمیرا ازمیر

هتل ایسمیرا ازمیر
ismira Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل ایسمیرا

چرا هتل ایسمیرا Hotel Ismira ؟

هتل ایسمیرا در سال 2016 به طور کامل بازسازی شد و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های چهار ستاره منطقه تبدیل شد. هتل "Ismira" هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. انواع خدمات رفاهی برای اقامتی مناسب و راحت در هتل موجود است که برخی از آنها رایگان و تعدادی دیگر با شامل هزینه جداگانه می‌شوند. هتل ایسمیرا با محیطی اقتصادی و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرت دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های اقامت باشد.

امکانات هتل ایسمیرا:

امکانات غذا‌خوری هتل شامل یک رستوران و کافه بار در لابی هتل می‌شود؛ صبحانه انگلیسی بوفه باز و تماما رایگان هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌شود، ناهار و شام نیز موجود است که شامل هزینه‌های جداگانه‌ای با منوی انتخابی می‌شود. کافه بار لابی نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در کنار انواع دسر‌ها و کیک‌ها ارائه می‌کند. هتل پارکینگ اختصاصی ندارد؛ اینترنت وای‌فای با سرعت 5 مگ بر ثانیه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان موجود است. شما می‌توانید از خدمات ورزشی هتل نیز رایگان استفاده کنید و برنامه ورزشی خود را در سالن بدن‌سازی هتل دنبال کنید. بعد از یک روز تفریح و خستگی می‌توانید آرامش و استراحت را در مرکز اسپا هتل به خود هدیه دهید؛ خدمات درمانی و انواع ماساژ‌های مختلف در این مرکز ارائه می‌شود که با پرداخت هزینه آن در اختیار شما قرار داده می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ایسمیرا:

اتاق‌های هتل ایسمیرا تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل ایسمیرا تا:
- میدان جمهوری: 550 متر
- موزه آگورا ازمیر: 650 متر
- پارک فرهنگی: 850 متر
- میدان کوناک: 900 متر
- برج ساعت ازمیر: 950 متر
- موزه آتاتورک: 1.4 کیلومتر
- موزه قوم نگاری: 1.4 کیلومتر
- موزه باستان شناسی ازمیر: 1.4 کیلومتر
- کوردونبویو: 1.7 کیلومتر
- اسمیرنای قدیمی: 5 کیلومتر
- ایستگاه قطار بسمان: 750 متر
- ایستگاه هلال قطار ایزبان: 1.6 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس ازمیر: 7 کیلومتر
- پایگاه هوایی سیگلی: 14 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر: 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس: 84 کیلومت

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایسمیرا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2