آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کوناک سارای ازمیر

هتل کوناک سارای ازمیر
konak saray Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل کوناک سارای

چرا هتل کوناک سارای Konak Saray Hotel ؟

هتل امکانات رفاهی ساده‌ای را برای اقامتی معمولی ارائه می‌کند. هتل اقتصادی و دو ستاره کوناک از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است.

امکانات هتل کوناک سارای:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوناک سارای:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل کوناک سارای تا:
- موزه آگورا ازمیر: 250 متر
- پارک فرهنگی: 950 متر
- میدان کوناک: 1.1 کیلومتر
- برج ساعت ازمیر: 1.1 کیلومتر
- میدان جمهوری: 1.2 کیلومتر
- موزه قوم نگاری: 1.4 کیلومتر
- موزه باستان شناسی ازمیر: 1.4 کیلومتر
- موزه آتاتورک: 1.7 کیلومتر
- رستوران ایزو کباب: 300 متر
- اسمیرنای قدیمی: 6 کیلومتر
- ایستگاه قطار بسمان: 450 متر
- ایستگاه هلال قطار ایزبان: 1.4 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس ازمیر: 7 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر: 14 کیلومتر
- پایگاه هوایی سیگلی: 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس: 84 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کوناک سارای ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2