آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سسین مارماریس

هتل سسین مارماریس
sesin Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل سسین

چرا هتل سسین Sesin Hotel ؟

هتل سسین هتلی چهار ستاره و ساحلی می‌باشد. این هتل در شهر توریستی مارماریس در 50 متری ساحل و همچنین تنها 1.5 کیلومتر از مرکز شهر واقع شده است. مکان های خرید، بارها و رستوران ها در مجاورت آن قرار دارند و انتقال به فرودگاه حدود 1 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد.

خدمات و امکانات هتل سسین Sesin Hotel

از این هتل تا ساحل تنها 100 متر فاصله دارید و مکانی مناسب برای شنا و ورزش‌های آبی می‌باشد. همچنین برای برطرف کردن خستگی یک مرکز اسپا برای هتل سسین Sesin Hotel مارماریس تعبیه شده تا مهمانان قادر باشند در صورت نیاز، انواع خدمات ماساژ را طی تور مارماریس از افراد متخصص در این زمینه دریافت کنند.
این هتل دارای 4 سوییت و 96 اتاق دو نفره است که در 6 طبقه قرار گرفته اند و با آسانسور قابل دسترسی هستند. ورود و خروج در پذیرش 24 ساعته امکان پذیر است. گاوصندوق، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق تلویزیون، خدمات زنگ هشدار و اتاق کنفرانس برای جلسات شما در نظر گرفته شده است. ضمنا دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می‌شود. محوطه هتل سسین دارای زمین بازی و باغی زیبا می‌باشد. مهمانانی که با ماشین شخصی وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. همچنین یک باغ اختصاصی در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند.

مجموعه استخر روباز شامل یک منطقه شنا برای کودکان است و برای ورزش کردن یا فقط استراحت ایده آل است. صندلی های آفتاب گیر و چتر آفتابی نیز در اختیار مهمانان قرار دارد. بار استخر مجموعه ای از نوشیدنی‌های با طراوت را سرو می‌کند. گزینه های تفریحی در هتل عبارتند از دوچرخه سواری/دوچرخه سواری در کوهستان، غواصی، سالن بدنسازی و تنیس روی میز. مهمانان با پرداخت هزینه می‌توانند از بیلیارد، سونا و ماساژ نیز لذت ببرند. همچنین داشتن یک پارک آبی کوچک با چند سرسره آبی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل سسین مارماریس در مقایسه با بقیه چهار ستاره‌های این شهر محسوب می‌شود. برای رفاه بیشتر مسافران هتل خدماتی چون اجاره خودرو، فروشگاه خشکشویی و اتوکشی به میهمانان ارائه خواهد گردید.
اگر علاقه‌مند به انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای محلی، دریایی و ایتالیایی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می‌کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار دارد. یک بوفه خوشمزه و متنوع در وعده صبحانه، ناهار و شام در انتظار مهمانان است. برای سرو انواع میان وعده نیز می‌توانید به اسنک بار هتل نیز سری بزنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سسین Sesin Hotel

اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند که فضای بیشتری برای استراحت و آرامش به مهمانان می‌دهد. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. اتاق‌ها مجهز به دسترسی به اینترنت، خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/کابلی و رادیو هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. در ضمن حمام ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند.

فاصله هتل تا

- تا پارک آتلانتیک سو: ۳۰۰ متر
- تا پارک آبی آکوا دریم:‌ ۴۰۰ متر
- تا قلعه مارماریس:‌ ۱.۹ کیلومتر
- تا سه شنبه بازار مارماریس: ۱.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل سسین ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2