آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل باکسوس ایروان

هتل باکسوس ایروان
baxos Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل باکسوس

چرا هتل باکسوس Baxos Hotel

هتل باکسوس هتلی سه ستاره در شهر ایروان در ارمنستان می‌باشد. این هتل به مراکز دیدنی و تجاری نزدیک می‌باشد و دسترسی شما را آسان می‌کند. این هتل مناسب کسانی است که قصد اقامتی مقرون به صرفه دارند و یا به قصد کار و تجارت به این شهر سفر می‌کنند.

خدمات و امکانات هتل باکسوس  Baxos Hotel

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. داشتن رستوران شیک با غذاهای خوشمزه ارمنی و بین‌المللی نیز از دیگر امکانات مناسب این هتل جذاب و سه ستاره خواهد بود و برای سرو هر وعده غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید همچنین هر زمانی که نیاز ب به آرامش و استراحت داشتید می‌توانید به بار هتل بروید و با دوستانتان ساعاتی را در آن‌جا سپری کنید. اگر قصد خرید سوغاتی دارید در داخل هتل فروشگاهی به این منظور دایر است.
در صورت نیاز به شستشو می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش می‌شوند. ضمنا اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و از این گذشته، هتل باکسوس فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن‌ها دریافت نمی‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل باکسوس  Baxos Hotel 

این هتل دارای 13 واحد اقامتی با چشم اندازی فوق العاده از شهر هستند.. 
اتاق‌های هتل اتاق‌های معمولی هستند و با دکوری چوبی تزیین شده اند و دارای امکانات مناسب برای استراحت می‌باشند. این اتاق‌ها به صورت دو تخته و یک تخته برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند. این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.

انواع اتاق‌ها 

- اتاق سه تخته لوکس- 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره Comfort با بالکن -1 تخت دونفره
- اتاق دو تخته ارزان قیمت بدون پنجره- 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت سوپریور کینگ- 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره یا دو تخته ارزان قیمت- 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا موزه ماتناداران: ۹۵۰ متر
- فاصله هتل تا خانه اپرای ارمنستان:‌ ۱.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا میدان جمهوری ایروان: ۱.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا گالری ملی ارمنستان: ۲.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل باکسوس ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین اتو شویی خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2