آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارکیم ایاز بدروم

هتل پارکیم ایاز بدروم
parkim ayaz Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل پارکیم ایاز

چرا هتل پارکیم ایاز Parkim Ayaz Hotel ؟

هتل پارکیم ایاز کانسپت منحصر به فرد و انحصاری را با ساحل اختصاصی طلایی رنگی که به آب‌های آبی مدیترانه باز می‌شود ارائه می‌کند. این استراحتگاه امکانات فراوانی برای کودکان با سرسره استخر، باشگاه کودکان و زمین بازی ارائه می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از اتاق بازی با میزهای بیلیارد و میزهای تنیس به صورت رایگان استفاده کنند. برای رفت و آمر نیز اتوبوس‌ها به طور منظم در دسترس هستند.

امکانات هتل پارکیم ایاز:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. رستوران هتل پارکیم ایاز میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های ویژه خود را از ساعت 10 الی 19 برای شما آماده می‌کند و می‌توانید در محوطه رستوران یا تخت‌های کنار استخر آنها را میل کنید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارکیم ایاز:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل پارکیم ایاز تا:
- آسیاب های بادی بدروم: 1.1 کیلومتر
- دروازه میندوس: 1.1 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 1.8 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 1.9 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 2.2 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 2.2 کیلومتر
- رستوران اوغورلو: 350 متر
- قلعه بدروم: 2.3 کیلومتر
- برج فرانسوی: 2.3 کیلومتر
- درخت بقراط: 18 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 19 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 12 کیلومتر
- ساحل گامبت: 30 متر
- ساحل خلیج برداکچی: 1.3 کیلومتر
- ساحل بیتز: 2.1 کیلومتر
- ساحل آکان: 3.2 کیلومتر
- مور پلاج: 3.3 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 27 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 34 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کوس: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارکیم ایاز ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2