آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فوراور کلاب بدروم

هتل فوراور کلاب بدروم
forever club - adult only Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل فوراور کلاب

چرا هتل فوراور کلاب Forever Club - Adult Only ؟

هتل رسمی و 4 ستاره فوراور در فاصله 1.5 کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع در ایچملر قرار دارد. مرکز شهر با مینی‌بوس‌های عمومی که هر ده دقیقه یک‌بار از جلوی هتل عبور می‌کنند یا با تاکسی‌های آماده در مقابل هتل قابل دسترسی است. هتل فوراور تا فرودگاه بدروم-میلاس ۳۵ کیلومتر فاصله دارد. ترانسفر از فرودگاه تقریباً 35 دقیقه طول می‌کشد و با هزینه جداگانه انجام می‌شود. هتل فوراور در زمینی به مساحت 14.000 متر مربع واقع شده است. جاده‌ای بدون ترافیک و کوچک از جلوی هتل می‌گذرد.

امکانات هتل فوراور کلاب:

هتل دارای ساحل اختصاصی است که با تونلی کوچک از زیر جاده به هتل متصل می‌شود. دسترسی به این تونل از طریق آسانسور کنار پذیرش امکان پذیر است. شما می‌توانید برای آفتاب گرفتن از ساحل اختصاصی با سنگریزه‌های بسیار زیبای آن، محیط استخر و عرشه گوبی هتل استفاده کنید. در ساحل سرویس انواع نوشیدنی ارائه می‌شود. استخر روبار هتل نیز رایگان در دسترس تمامی مهمانان قرار دارد؛ استخر روباز هتل به صورت فصلی و هر روز از ساعت 10 الی 19 فعالیت می‌کند، البته در روز‌هایی که جشن و برنامه‌های دیگری وجود داشته باشد ساعت فعالیت آن تغییر می‌کند. سالن بدن‌سازی هتل با تممای دستگاه‌های مدرن موجود است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سالن داشتن نمایی بسیار زیبا از دریای اژه است. دیوار سمت دریای سالن شیشه‌ای بوده و مناظر بسیار زیبایی را می‌یازد. هتل علاوه بر استخر روباز سونا، جکوزی و حمام سنتی را نیز در داخل استخر ارائه کرده است که با هزینه‌های جداگانه در دسترس شما قرار می‌گیرند. صبحانه با منوی بوفه و به سبک انگلیسی هر روز صبح در بین ساعات 7 الی 10 ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با منو‌های آلاکارته نیز موجود هستند که شامل هزینه‌های جداکانه‌ای می‌شوند. شما می‌توانید غذا خود را در حیط رستوران، محوطه استخر و یا ساحل هتل میل کنید. هتل یک استخر کوچک تر نیز برای کودکان در نظر گرفته است که ورود بزرگسالان به آن ممنوع می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فوراور کلاب:

هتل فوراور کلاب با 214 اتاق که در مجموع ظرفیت 500 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل فوراور کلاب تا:

- برج فرانسوی: 1.8 کیلومتر
- قلعه بدروم: 1.8 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 1.9 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 1.9 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 2.6 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 2.9 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 3 کیلومتر
- دروازه میندوس: 3.3 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 5 کیلومتر
- درخت بقراط: 20 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 20 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 11 کیلومتر
- ساحل آکان: 800 متر
- ساحل خلیج برداکچی: 2.5 کیلومتر
- ساحل گامبت: 3.2 کیلومتر
- ساحل بیتز: 6 کیلومتر
- مور پلاج: 7 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 24 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل فوراور کلاب ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2