آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیاز آکوا بدروم

هتل آیاز آکوا بدروم
ayaz aqua beach Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل آیاز آکوا

چرا هتل آیاز آکوا Ayaz Aqua Beach Hotel ؟

"Ayaz Aqua" یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از "Gumbet" بازدید می‌کنند و به دنبال محیطی مناسب برای خانواده هستند. هتل آیاز آکوا بدروم در کنار دریای زیبای اژه قرار گرفته است و در 150 متر ساحل واقع شده است که انواع مختلفی از خدمات رفاهی و ورزشی را ارائه می‌دهد همچنین می‌توانید بر لبه ساحل قدم بزیند و به تماشای منظره زیبای غروب آفتاب بپردازید.

امکانات و خدمات هتل آیاز آکوا:

هتب دارای یک استخر روباز است که برای تمای مهمانان رایگان است و محدودیت سنی ندارد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.  دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی (بدون هزینه اضافی) به مهمانان اجازه می‌دهد تا در ارتباط بمانند. مایحتاج روزمره را می توان از سوپرمارکت خریداری کرد. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می باشد. منطقه غذاخوری شامل یک رستوران و یک بار است. رستوران هتل در همه وعده های غذایی پذیرای مهمانان می‌باشد. این هتل میان وعده نیز ارائه می‌دهد. همچنین بار هتل مجموعه ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آیاز آکوا:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق یک نفره استاندارد
1 تخت یک نفره
اتاق سه تخته استاندارد
3 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
فاصله هتل آیاز آکوا تا:
- آسیاب های بادی بدروم: 1 کیلومتر
- دروازه میندوس: 1.2 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 1.6 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 1.6 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 1.7 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 1.9 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 1.9 کیلومتر
- قلعه بدروم: 1.9 کیلومتر
- برج فرانسوی: 1.9 کیلومتر
- درخت بقراط: 11 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 11 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 12 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 8 کیلومتر
- ساحل گامبت: 600 متری
- ساحل بیتز: 0.9 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 1.2 کیلومتر
- مور پلاج: 1.6 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژ: 1.8 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسی: 17 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کوس: 23 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیاز آکوا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2