آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مارمارا پرا استانبول

هتل مارمارا پرا استانبول
the marmara pera Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مارمارا پرا

چرا هتل مارمارا پرا The Marmara Pera 

این هتل یکی ازبهترین هتل‌های چهارستاره شهر استانبول می‌باشد و دارای تراسی است که از آن‌جا نمای زیبایی از شهراستانبول روئیت می‌شود.

خدمات و امکانات رفاهی هتل مارمارا پرا:

هتل مارمارا پرا دارای مرکز تناسب اندام مجهز به به‌روز ترین وسایل می‌باشد. دسترسی به اینترنت در سرتاسر هتل رایگان می‌باشد. هتل Marmara Pera  انتخاب مناسبی برای اقامت افرادی است که برای سفرهای کاری به استانبول می‎‌روند زیرا مجهز به سالن همایش برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌ها می‌باشد.
امکانات ویژه هتل مارمارا پرا عبارتند از مرکزخرید، روزنامه‌های رایگان در لابی، و خدمات خشک‌شویی/اتوشویی و شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی ارائه می‌شود، و پارکینگ شخصی (با هزینه) در محل موجود است. از امکانات تفریحی_ورزشی هتل می‌توان به استخر روباز در بام هتل اشاره کرد.افراد معلول بدون هر گونه دغدغه قادرند در هتل مارمارا پرا استانبول اسکان پیدا کنند و امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. 

رستوران میکلا روی بام هتل مارمارا پرا قرار دارد و چشم اندازی زیبا از شاخ طلایی و شهر قدیمی دیده می‌‍شود. غذا‌های بی‌نظیر، چشم انداز زیبا، موسیقی گوش نواز در میکلا، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های استانبول تبدیل کرده‌است.
مارمارا کافه درلابی هتل مارمارا پرا قرار گرفته و محیط دنج و صمیمانه ای برای مهمانان ارائه کرده‌است. مارمارا کافه شامل یک تراس روباز می‌باشد. مارمارا کافه ، صبحانه‌ی سلف سرویس لذیذی از انواع میوه‌های تازه و پنکیک‌ها را سرو می‌کند و برای وعده‌های نهار و شام منویی متنوع از انواع غذاهای بین‌المللی وترکی ارائه می‌دهد. در طول اقامت خود می‌توانید درهتل مارمارا پرا، از کوکتل‌ها و انواع نوشیدنی‌های دلچسب به همراه میان وعده‌ این کافه می‌توانید بهره ببرید.

اتاق‌ها و خدمات هتل مارمارا پرا:

هتل مارمارا پرا دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک و چشم‌انداز زیبای دریا و شهر می‌باشد. 
هتل مارمارا پرا دارای 203 اتاق می‌باشد که تمامی اتاق‌ها مجهزبه تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، مینی بار ویخچال، چای و دستگاه قهوه ساز، تلفن، تلویزیون با کانالهای ماهواره‌ای، حمام اختصاصی به همراه وان وسشوار ، کمد، میز آرایش، میز مطالعه  و مجهز شده‌اند.

انواع اتاق‌های هتل هتل مارمارا پرا:

- Superior Room with City View:
این اتاق‌ها دکوراسیونی شیکی دارند و در این اتاق‌ها میز کار، صندلی راحتی می‌باشد و این اتاق‌ها همراه با صبحانه با منظره شهر می‌باشد.
- Family Room:
اتاق‌های خانوادگی شامل دو اتاق خواب می‌باشند که به وسیله یک در بهم متصل شده‌اند.
- Club Pera Sea View:
اتاق‌های کلاب پرا درای یک میز کار بزرگ ، و یک تخت دبل سایز به همراه صبحانه و چشم انداز دریا می‌باشد.
- Superior Double Room with Extra Bed:
اتاق‌های دبل شیک هتل مارمارا پرا دارای یک تخت کویین  و یک تخت سینگل می‌باشد. این اتاق‌ها همراه با صبحانه و منظره رو به شهر ارائه می‌شود.
- Club Pera City View:
اتاق‌های دو نفره کلاب پرا دارای پنجره بزرگ رو به شهر هستند، و یک میز و صندلی در کنار این پنجره قرار گرفته است و یک تخت دبل سایز استاندارد هم در اتاق وجود دارد. این اتاق‌ها همراه با صبحانه ارائه می‌شوند.
- Suite with Bosphorus View:
یکی از شیک‌‌ترین اتاق‌های هتل مارمارا پرا، این سوئیت‌ها می‌باشد. سوئیت‌های این هتل دارای یک اتاق خواب با یک تخت دبل سایز کینگ، اتاق نشیمن،‌ مبلمان، جکوزی و لوازم بهداشتی هستند. این سوئیت‌ها همراه با صبحانه هستند.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه استانبول 31 کیلومتر
- بازار ادویه: 1.7 کیلومتر
- برج گاتالا : 600 متر
 - میدان تکسیم :1.1 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مارمارا پرا ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2