آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاراگراف ریزورت اسپا شک و تیلی باتومی

هتل پاراگراف ریزورت اسپا شک و تیلی باتومی
paragraph resort and spa shekvetili Hotel باتومی
درجه هتل:
هتل پاراگراف ریزورت اسپا شک و تیلی

هتل 5 ستاره پاراگراف ریزورت جایی کنار دریا فقط 1 دقیقه زمان لازماست تا به دریا برسید.

امکانات هتل

مجموعه یک استخر شنا در فضای باز , یک زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام ارایه می‌دهد .ر دریایی در اتاق‌ها لذت می‌برند و می‌توانند از دسترسی به وان آب‌گرم لذت ببرند . امکانات اقامتی دارای سونا , وای فای رایگان در سراسر هتل و یک میز جلوی 24 می‌باشد . همه واحدهای هتل مجهز به یک سطح صندلی , یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای , یک آشپزخانه , یک اتاق غذاخوری و یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان , حمام و یک حمام هستند . هر اتاق بالکن می‌آید و بعضی اتاق‌ها مجهز به یک دستگاه قهوه هستند . این واحدها برای مهمانان یک یخچال فراهم خواهند کرد . صبحانه بوفه هر روز صبح سرو می‌شود . یک رستوران در سایت وجود دارد که انواع مختلفی از غذاهای اروپایی را سرو می‌کند و همچنین انتخاب‌های گیاهی و گیاهی گیاهخواری را ارائه می‌دهد . اقامت را با استخر و درمان‌های ماساژ می‌دهد. شما می‌توانید در این هتل 5 - استار بیلیارد بازی کنید و این منطقه برای دوچرخه‌سواری محبوب است . مهمانان می‌توانند دوچرخه اجاره کنند تا منطقه را کاوش کنند, از منطقه تجاری استفاده کنند یا روزنامه‌هاموجود در سایت را بخوانند  . نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی کیلومتر از هتل است .

در این هتل مجهز شده است به استخر رو باز ، استخر سرپوشیده ، اسپا ، امکانات ورزشی ، مرکز تناسب اندام ، باشگاه برای کودکان ، وای فای رایگان که یک آکواریوم بزرگ  با انواع گونه های متفاوتی از ناهی ها را دارد.

تمامی هتل دارایه نشیمن است و امکاناتی نظیر تلویزیون متصل به ماهواره ، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان ، وان حمام و سشوار و برخی اتاق ها مجهز به قهوه ساز هستند و بالکن مبله دارد. صبحانه در هتل سرو میشود همچنین فروشگاه های غذا و نوشیدنی است حتی برای کسانی که گیاه خوار هستند هم میتوانند سفارش دهند

نزدیک ترین فرودگاه در 40 کیلومتری این هتل هست، گشت و گذار در منطقه و امکانات و سرگرمی دارد. 

امکانات و خدمات هتل پاراگراف ریزورت اسپا شک و تیلی ‌
رستوران آسانسور کافی شاپ ترانسفر فرودگاهی
خدمات 24 ساعته در اتاق
استخر رو باز جکوزی ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2